mr-de-uil

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Omzetting reguliere order naar F&F

Op 5 oktober heb ik de iPhone 5 16GB zwart via de reguliere site besteld i.c.m. iPhone Altijd € 55. Direct na mijn bestelling heb ik via e-mail mijn ordernummer ontvangen. De order wordt nog steeds verwekt en nummerbehoud is nog niet in gang gezet. Nu heb ik via mijn werkgever (die een behoorlijk aantal zakelijke accounts heeft lopen) een friends & family actiecode ontvangen. Is het mogelijk om mijn huidige bestelling te wijzigen, zodat ik van F&F kan profiteren? Uiteraard zou ik liever niet mijn bestelling annuleren en wachten totdat het weer mogelijk is om een nieuwe iPhone 5 te bestellen (gezien de stop die erop is gezet).

Los van de wachttijd die er omtrent deze telefoon geldt, lijkt deze vraag me in algemene zin ook interessant voor anderen.

2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hi Mr-de-uil,

Inderdaad een terechte vraag!

Helaas kan ik je niet het gewenste antwoord geven. Zodra je een wijziging in een bestaande order wilt doorvoeren (abonnement/toestel etc.) dien je je order te annuleren en opnieuw te bestellen. In jouw situatie is dit dus ook het geval.

Zoals je zelf al had aangegeven is het op dit moment niet mogelijk een nieuwe bestelling te plaatsen in combinatie met de iPhone 5. Dat is natuurlijk jammer. Maar het zal zich waarschijnlijk wel lonen om via je werkgever een F&F aanbieding te nemen! 😄

Houd ons forum in de gaten voor meer informatie over de iPhone 5 (verkoop).
mr-de-uil
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
SeR schreef:
 Helaas kan ik je niet het gewenste antwoord geven. Zodra je een wijziging in een bestaande order wilt doorvoeren (abonnement/toestel etc.) dien je je order te annuleren en opnieuw te bestellen. In jouw situatie is dit dus ook het geval.

Maar het zal zich waarschijnlijk wel lonen om via je werkgever een F&F aanbieding te nemen! 😄

Houd ons forum in de gaten voor meer informatie over de iPhone 5 (verkoop).
Beste SeR,

Bedankt voor je reactie. Jammer dat een wijziging in een bestaande order niet mogelijk is
Mijn order heb ik inmiddels geannuleerd en wacht met smart totdat de verkoopp van de iPhone 5 weer mogelijk is. Het loont inderdaad om nog even te wachten 😄

Groet,
mr-de-uil

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic