Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,747Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

iPad : Geen Service Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Bij de nieuwe iPad heb ik een micro sim van Vodafone besteld (Apple Store). Nu probeer ik deze micro sim te activeren. Echter de informatie van Vodagfone is zeer beperkt. Voor aanmelden bij My ...

Hoog data verbruik na update ICS Alleen-lezen Onopgelost

Hi all, Ik heb zo her en der gelezen dat er problemen zijn met oa Samsung toestellen, ICS, email en verbruik.Het schijnt zo te zijn dat je verbruik ineens met wel een factor 10 tot 100 hoger is door e...

iPhone 4 defect Alleen-lezen Onopgelost

Hey allemaal, Mijn iPhone 4 is defect. De onderste speaker kraakt erg, en gaat ook heel zacht.(Met een andere iPhone 4 hoor je heel duidelijk verschil.)Ook weigert mijn homeknop soms. Valt dit onder d...

Blackberry blox. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo vodafone, Mijn blackberry blox werd vandaag afgesloten en nou dat ik geen beltegoed had ging ik vanmiddag beltegoed halen, ik had opgewaardeerd en een smsje gestuurd naar 4000, ik kreeg geen sms...

Blackberry blox Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb net 'blackberry aan' naar 4000 gestuurd, maar hij activeert niet, ook krijg ik geen bevestigings sms en dus kan ik nu niet pingen etc. Heb ook al 3x gereboot, ook niet geholpen. Idee hoe...

Levertijd Alleen-lezen Onopgelost

Beste moderators, Is er toevallig al iets bekent over de levertijd van de Samsung Galaxy S3? (Dan wel via de webshop of via de winkel). Groeten en bedankt een misschien toekomstige klant... Ivar

Lange levering Alleen-lezen Onopgelost

Abonnement verlengd,vijf dagen levering, 07-05 verlengd bevestiging van verlenging ontvangen, geen verder contact wat betreft, info naar de klant toe.Paar keer GLS (koerier) lastig gevallen, niets bek...

Intern geheugen Samsung Ace Alleen-lezen Onopgelost

Wie kan mij helpen; Constant krijg ik de melding dat mijn intern geheugen bijna vol is van mijn Samsung Ace.Ik heb al een update gedaan, cache cleaner gebruikt en al heel veel verwijderd zoals oude sm...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen