Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,692Discussies
  • 77.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung galaxy ace gingerbread? Alleen-lezen Onopgelost

Nou ik heb mn galaxy ace al een maand of vijf en ik wil hem graag updaten.ik heb best wel lang gezocht maar kon niks goeds vinden en aan gezien ik bij vodafone zit leek het me nu beter om het aan jull...

Argo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Tijdens bellen valt verbinding weg Alleen-lezen Onopgelost

Als ik bel of gebeld wordt op mijn HTCdesire valt de verbinding na een tijdje weg (soms 1 minuut soms 5 minuten) iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Brit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengen via website niet mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Gezien het mailen naar de klantenservice vaak erg lang duurt probeer ik het eens via het forum. Ik wil graag mijn abonnement verlengen, maar op de my.vodafone website wordt aangegeven dat dat pas binn...

PIN2-code en PUK2 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een LG Cookie KP500 en wil de PIN2-code wijzigen. Het toestel vraagt dan naar PUK2.Hoe kom ik achter de PUK2 code?Groeten.

Dootje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BloX Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, kan je ergens zien hoeveel SMSjes en internet MB je nog hebt van je blox?

Naabje door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

ING? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, ik heb zojuist een ander sim-kaart gekregen bij mijn nieuwe vodafone toestel maar ik werd gebeld + een sms gekregen van INGik ben 14 jaar dus ik doe niks met bankieren nog. toen ze belden kreeg i...

Naabje door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Unlocken Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil mijn mobiel unlocken maar hij zegt de hele tijd dat de IMEI-code niet goed is. Ik heb de code via mijn mobiel opgavraagd, via vodafone.nl en gekeken wat er op mijn mobiel zelf zegt, er komt ste...

BSchouten door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nokia c3-00 Alleen-lezen Onopgelost

hallo mensenik heb vandaag een c3-00 gekocht prepaid vodafone zelf heb ik een abo vodafone.nu heb ik het probleen dat als ik mijn eigen sim er in doe doet hij het niet krijg de melding beperkings code...

Windows Phone Marketplace betalingen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik las op het web dat Microsoft met providers samen zouden stellen voor betalingen met providers voor de marketplace van de Windows Phone.Ik heb nu de laatste update maar krijg nog steeds allee...

Tsyokiss door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Galaxy Gio Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een GIO gekocht met 10.00 beltegoed maar wilde graag mijn nummer behouden.Nu heb ik daar netjes een formulier voor ingevuld en opgestuurd maar nu wil ik eigenlijk weten welk tegoed ik straks ov...

john1970 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Desire HD GPS probleem niet verholpen na update Alleen-lezen Onopgelost

Ik had hetzelfde probleem als veel andere Vodafone Desire HD gebrukers die na de 2.3.3 update geen GPS-fix meer kregen. Alhoewel dat probleem bij mensen alhier verholpen leek te zijn met de 'GPS verbe...

PG1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoog verbruik Iphone 4 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, De laatste 2 maanden is mijn dataverbruik boven het limiet van 1 gb en hoewel ik bewust hierdoor minder ben gaan internettten en/of apps uitgezet lijkt dit nog steeds een issue te zijn. M...

AQ door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

retourneren iphone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik had een vraag ivm. met retourneren van mijn Iphone. Ik heb sinds woensdag een Iphone 4 gekregen bij verlenging van mijn abonnement, maar die vertoonde al snel enkele problemen. Daarna werd h...

Wessels door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry blox Alleen-lezen Onopgelost

Hoe word het vanaf 1 november opgelost met de ping gesprekken?

Wel 3G/H logo maar geen internet, GPRS werkt wel Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 1 week heb ik via 3G/HSDPA geen internet meer met mijn telefoon, de telefoon geeft wel netjes aan dat er een verbinding is met 3G/HSDPA maar ik kan geen data ontvangen of versturen.Als ik mijn t...

hoe wijzig ik mijn betaaldatum? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi mensen ik heb net voor het eerst een abbonement afgesloten En ik geloof dat het elke 1ste van de maand betaalt moet worden? Weet iemand hoe ik dat kan veranderen Ik hoop dat jullie me kunnen helpe...

jamilla door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet pagina en fb word maar half weergeven, mist een deel van de tekst? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Als ik met mijn bb op internet ga of bijvoorbeeld op fb dan weergeeft mijn bb deze pagina niet goed.Ik zie bijvoorbeeld maar een paar woorden terwijl normaal ik gewoon alles zie...Bijvoorbeeld ...

Meikos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen