Hoi Sietske,
Uit het antwoord van je collega haal ik dat jullie afwachten tot fabrikanten zich bij jullie aanmelden, dan gaan jullie eens kijken of het ondersteund kan worden. Zo ga je natuurlijk nooit toestellen ondersteund krijgen en ik kan me niet voorstellen dat dit de werkwijze van Vodafone is.
Vanwege de vage antwoorden in het forum heb ik zelf ook mailcontact met de Wallet support gezocht, dit vanwege de dual sim ondersteuning in de Vodafone Wallet. De Oneplus toestellen hebben namelijk allemaal standaard dualsim en daarom werken deze toestellen dus niet met de Vodafone Wallet.
Zij hebben me, in een hele nette mail, uitgelegd dat het op dit moment moeilijk is om dual sim toestellen te laten werken, dit omder er elke keer iets fout gaat tijdens het koppelen van de wallet aan een van de sim kaarten. Ze zijn hiermee bezig, maar wallet support gaf ook eerlijk aan dat het nog wel maanden kan duren. Er moet getest worden, als deze test succesvol is dan moet er per merk/type worden getest. Als de test per merk succesvol is volgt certificering van het geteste merk/type.
Wat mij betreft is de uitleg van Wallet Support een volkomen helder en acceptabel verhaal.