Limbrabo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Android 7.0 update S7 Edge

Waarom duurt het toch zoooo ellendig lang voordat Vodafone/Libertel NL de 7.0 Android update voor S7 Edge (Vodafonebranded) toestellen vrij geeft???
De update voor de S7 Edge voor niet branded toestellen rolt al ruim 3 weken uit, en op het Engelse Vodafone forum lees ik dat de Vodafone UK branded update daar al sinds 21 januari jl. uitrolt, Waarom houd VF NL ons aan het lijntje??
Of krijgen we straks weer een berg VF bloatware in onze maag gesplitst???
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Limbrabo,

Er zijn ook nog andere toestellen op de markt die door Samsung nog geen update hebben ontvangen zoals de Samsung Galaxy S6 (edge). Unbranded toestellen worden voorzien van een update via Samsung zelf.
Branded updates zullen nogmaals worden gecontroleerd en hierbij volgt ook nog een extra configuratie met betrekking tot het Vodafone netwerk.

Samsung Benelux meldt dat nog eind dit kwartaal gebruikers in Nederland kunnen updaten naar Android versie 7.0
Voor nu is het afwachten, andere landen kunnen de update hebben ontvangen maar uiteindelijk is Samsung in leiding met betrekking tot wanneer een land de update zal ontvangen.

Bekijk in context

14 Reacties 14
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Limbrabo,

Er zijn ook nog andere toestellen op de markt die door Samsung nog geen update hebben ontvangen zoals de Samsung Galaxy S6 (edge). Unbranded toestellen worden voorzien van een update via Samsung zelf.
Branded updates zullen nogmaals worden gecontroleerd en hierbij volgt ook nog een extra configuratie met betrekking tot het Vodafone netwerk.

Samsung Benelux meldt dat nog eind dit kwartaal gebruikers in Nederland kunnen updaten naar Android versie 7.0
Voor nu is het afwachten, andere landen kunnen de update hebben ontvangen maar uiteindelijk is Samsung in leiding met betrekking tot wanneer een land de update zal ontvangen.
Eric_E

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zijn er al updates over dit onderwerp ? Op toestellen van T-Mobile Nederland wordt de update sinds gisteren geinstalleerd. En bijvoorbeeld voor Vodafone Duitsland wordt de update al bijna een maand verspreid.
Wanneer kunnen we Vodafone Nederland verwachten ?

Groet,
Eric
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Eric_E

De update is ondertussen helemaal uitgerold. Als je handmatig naar de update zoekt, komt vanzelf de download tevoorschijn.
Gerard12

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ondanks dat ik overal berichten lees dat de update volledig is uitgerold, heb ik zelf nog steeds geen update ontvangen. Ik heb een unbranded Nederlands toestel met Vodafone Red abonnement. Ook als ik handmatig check, staat er dat het toestel up to date is (Android 6). Wanneer kan ik hem dan verwachten? Wat kan ik doen om de update toch binnen te halen?
Anonymous
Niet van toepassing
Als het een unbranded toestel is ben je afhankelijk van Samsung. De uitrol is inderdaad begonnen echter gaat dit in batches. Ik zelf heb hem al mogen ontvangen, echter is het nu een kwestie van wachten voor je. Hier zijn geen datums of tijdstippen van bekend.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gerard12, heb je de update inmiddels ontvangen? Als je echt niet kunt wachten kan het soms helpen om je toestel via een pc of laptop te koppelen aan de software van Samsung (te vinden op de site van Samsung).
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Gerard12!

Is het gelukt?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Wanneer we geen reactie meer ontvangen, wordt dit topic gesloten.
vcoos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kun je iets zeggen over https://mobile-phone-tracker.org/ mobiele recorder op Android?
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi vcoos,

Wat wil je precies weten?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi vcoos,

Als je ons je vraag iets concreter stelt, kunnen we je van een passend antwoord voorzien.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Dit topic is niet meer relevant en zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic