Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,218Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

abonnement verlengd vandaag Alleen-lezen Onopgelost

Dag,Vandaag mijn abonnement verlengd met de s7 edge black+ RED abonnement (met garant basis en Internet blox). Echter heb ik geen bevestiging gehad via de mail (opgegeven mailadres klopt). Krijg ik de...

Met 4g data gaat de oproep direct naar de voicemail Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een aantal dagen ben ik op mijn android telefoon (Zopo ZP999) thuis niet meer bereikbaar. Zodra ik de deur uit stap gaat het prima, maar als ik binnen zit, wordt iemand die mijn belt direct door...

howcome door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mb snel op Alleen-lezen Onopgelost

ik heb sinds 19 maart mijn nieuwe simkaart geactiveerd met een nieuwe toestel.later die avond zag ik dat ik nog 1500mb had.maar sinds Zondagavond had ik nog maar 80mb over?Maandag kreeg ik een sms van...

edbe door Gedreven Liefhebber
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Sony Xperia Z3 compact toch niet helemaal waterdicht. Alleen-lezen Onopgelost

Een goedemorgen vriendelijke mensen van het internet, Zoals de titel al zegt, heb ik last van waterschade in mijn telefoon. Gisteravond begon mijn scherm te knipperen, en zag in een watervlek op mijn ...

Android update Galaxy S5 Plus SM-G901F Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Weet iemand wanneer de android 5.0 update wordt verwacht op de Galaxy S5 Plus(SM-G901F)? Alvast bedankt.Gr. Dirk

Mb's Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds vanmorgen het berichtje ontvangen dat vanaf nu mijn abbonement is ingegaan. Ik heb een abbonement met 2gb internet.. ineens krijg ik een bericht dat ik al mijn gb's heb verbruikt maar als...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik word gebeld door een vreemd nummer dat begint met +235 Alleen-lezen Opgelost

Ik ben vandaag gebeld met een nummer dat begint met +235.Ik heb de oproep gemist maar later wel teruggebeld.Niet erbij stil gestaan, dat het oplichters zouden kunnen zijn, omdat ik druk was met zaken ...

Foutmelding vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Hoi. Ik heb mij vandaag geregistreerd op de vodaphone app.Bij het inloggen krijg ik echter deze foutmelding: 'Er zijn geen rollen gevonden om te gebruiken binnen deze applicatie. Alleen consumenten en...

Johnny2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s6 crasht veelvuldig na firmware update 6.0.1. Alleen-lezen Onopgelost

Sinds de laatste update van mijn samsung S6 naar 6.0.1. crasht de telefoon vrijwel continue. Vingerprint als ook andere beveiligingen haperen bij het unlocken van de telefoon. De telefoonapp crasht, f...

Re-Entry door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen sms beeïndiging 1 gb blox Alleen-lezen Onopgelost

Ik gebruik altijd de 1 gb blox en kreeg altijd een smsje als die was afgelopen... deze heb ik nu niet gehad waardoor ik 2 dagen mijn dagtarief heb gebruikt... stuurt vodafone deze smsjes helemaal niet...

ehmmmmmm door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S5 Neo maakt slechte foto's Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, mijn S5 Neo maakt vanaf het begin al hele slechte foto's. Alle foto"s zijn korrelig, alsof een digitaal beeld slecht geanimeerd is, je onder een verkeerde hoek naar een slecht scherm kijk...

Mb Alleen-lezen Onopgelost

Ik vraag me af hoe die mbs zo snel op gaan, en hoe het kan dat vodafone 100 keer storingen heeft.. Sorry vodafone maar dit is toch echt de laatste keer dat ik bij jullie iets regel! Echt waardeloos vr...

Cynthia1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

heen en weer bellen en mailen Alleen-lezen Onopgelost

jl. Zaterdag 19 maart heb ik de nieuwe Samsung S7 ontvangen.nu hebben we Vrijdag (18-03) nog met Vodafone gebeldt over de VR bril.omdat op de factuurbon de datum 14 maart stond, heb ik met Vodafone ge...

edbe door Gedreven Liefhebber
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Abonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo.Ik kan vanaf dit weekend mijn abonnement verlengen en daarvoor wilde ik maandag of dinsdag naar de winkel gaan.Maar nu las ik dat er vanaf 4 april de abonnementen veranders gaan worden. Nu kan i...

sJollie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Back office verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de 29e van feb 2016 een verlenging bij vodafone aangevraagd. Klantenservice heeft fout gemaakt en nu moet back office het wijzigen. Alleen is die backoffice niet bereikbaar en moet ik blijven a...

mikabor door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Activatie abonnements verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ruim een week geleden me nieuw s7 edge binnen gehad met nieuwe simkaart. Alles geinstalleerd en toen me kaart activeren. Ging niet want er was geen kaart bekend. Geen probleem, volgende ochtend even g...

Fixxer door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

eenmalige kosten Alleen-lezen Opgelost

Op mijn specificaties van mijn mobiele telefoon rekening zie ik elke maand weer eenmalige kosten van € 4,75. Als dit eenmalig zou zijn waarom moet ik het dan elke maand weer betalen?

ehuizingh door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

vandaag nieuwe galaxy s7 edge ontvangen maar.... Alleen-lezen Opgelost

Heel blij met mijn nieuwe maar de VR bril zit er niet bij.... Hoe zit dat?ordernummer 24261002Mvgdennis

dvandongen door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen