Veug

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen track & trace PostNL

6 december heb ik bericht gekregen dat mijn bestelling verstuurd is.
PostNL geeft me geen track&trace met als mogelijke oorzaak dat er geen pakket is aangeleverd.
Ondertussen is de verlening wel al in gegaan en heb de factuur ook al ontvangen.
Diverse keren contact gehad per telefoon en chat, maar Vodafone bieden maar geen oplossing aan.
Er is een keer of 3 een onderzoek al ingesteld bij PostNL waar het pakket is. Waarom 3x?

Ik ben benieuwd wie mij kan helpen? Orderstatus doet pas iets als er bekend is wat er met het pakket is gebeurd, de klantenservice verwijst alleen maar door naar orderstatus. Kastje.. muur.. je kent het wel!

Niemand lijkt te kunnen vertellen wat er gebeurd wat als er (uiterlijk vrijdag, staat 5 werkdagen voor het onderzoek) er bekend is dat het toestel "verdwenen" is. Kan ik als ik vrijdag slecht nieuws krijg de bestelling annuleren en verwachten dat de verlening wordt terug gedraaid?

4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Veug, welkom op het Vodafone Forum. Wat lastig dat je toestel is verdwenen. Via het Forum kunnen we dit helaas niet nakijken. Hiervoor kun je het beste opnieuw bellen met 0800-0560 (gratis). Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Veug
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb uiteindelijk het eea weten te regelen via de mensen die zich bezig houden met de opzeggingen, want dat was m’n plan! Orderstatus ga ik echt nooit meer bellen, dat is echt met recht de meest waardeloze afdeling van Vodafone, die doen niet aan service, klantenbinding of oplossingen!

Dus omdat mijn probleem is opgelost kan het topic wat mij betreft gesloten worden!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Veug, bedankt voor je terugkoppeling. Topic gesloten. 😉
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic