Hi Cecilia,
Ik zal even op een rijtje zetten welke acties de medewerkers in de vodafone winkel hebben uitgeprobeerd:
- simkaart in een ander toestel (nummerherkenning aan-uitschakelen duurt ruim 2 minuten voordat het de ene keer zichtbaar is en bij een volgende poging werkt het niet en blijft het cirkeltje draaien en zoekend)
- Mijn vodafone profiel(sim) instellingen gereset
- ander sim abonnement(odido) in mijn toestel uitgeprobeerd ( nummerherkenning aan-uit schakelen werkt meteen)
- wifi uitschakelen en alleen 4G aan ( nummerherkenning aan-uitschakelen werkt niet)
-advies van de medewerkers was dan ook om #31# in te toetsen, als ik anoniem wil bellen totdat er een oplossing door vodafone online support wordt aangeboden. Voor mij geen optie om steeds de toetscombinatie te gebruiken, ik heb bij mijn vorige provider geen problemen gehad met het aan-uit zetten van nummerherkenning op mijn toestel.
Dank je wel voor je reacties en het meedenken,