Ergens eind september begin oktober geprobeerd mijn abonnement op te zeggen. uren en dagen met de klantenservice aan de lijn gezeten. Soms uren in de wacht, meerdere keren contact verbroken. Zelfs op een woensdagochtend begonnen met bellen tm zaterdag 12u. Alle gesprekken en contacten zijn terug te halen en heb ik zelf ook opgevraagd. Alle medewerkers wel gesproken lijkt mij. Fysiek in Vadofone winkel geweest die mij niet konden helpen. Zelfs was mijn nmr een maand niet in gebruik en kon ik geen internet gebruiken maar wel moeten betalen. Jaren en jaren lid en nu zo worden behandeld. Nog nooit een achterstand gehad en alles netjes via automatische incasso betaald. Via via kregen wij per hoge uitzondering een email waar wij onze klacht konden doen. Nergens meer te vinden onze klacht bij Vodafone. Van opzeggen van 20 euro per mnd ben ik nu naar 50 euro pmnd gegaan terwijl ik niet eens een telefoon heb van Vodafone en in mijn vodafone staat dat mijn abonnement per oktober is opgezegd. Nu extern klachten ingediend in afwachting. Zelfs mijn overstap werd geblokkeerd.
Bij KPN kunnen ze mij niet als nieuwe klant aannemen omdat er ergens iets wordt geblokkeerd, echt de wanhoop nabij.
Niet eens mijn abonnement die ik altijd had, maar het abonnent die ik had verlengd, binnen 14 dagen had geannuleerd heb ik nu. Terwijl ik mails heb van Vodafone van annuleringen en opzegging. BIZAR BIZAR dat dit kan en dat er zo makkelijk en respectloos met klanten om wordt gegaan. Als je een paar keer in de wacht wordt gezet, niet gehoord wordt met je hulp vraag, een keer iets fout gaat. Maar maanden niet kunnen opzeggen, uren dagen moeten bellen zonder resultaat waarbij een aantal medewerkers werkelijk onbeschoft reageren en geen enkel begrip hebben voor de wanhoop, van 20 euro naar 50 euro gaan ipv opzeggen zonder telefoon. Letterlijk nachten van wakker liggen met pijn in de buik. En waar kun je terecht? Bij de klantenservice die niets voor je kunnen doen en je doorverbinden, doorverbinden, doorverbinden doorverbinden doorverbinden doorverbinden doorverbinden doorverbinden doorverbinden doorverbinden doorverbinden doorverbinden doorverbinden doorverbinden...........