Corshir

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Vodafone account van Mijn Ziggo

L.S.

 

Graag zou ik mijn Vodafone-abonnement willen laten ontkoppelen van Mijn Ziggo vanwege een verhuizing. Het Ziggo-account (en een ander gekoppeld My Vodafone-abonnement) moet zeker behouden blijven voor de achtergebleven huisgenoten. Ik neem aan dat ik met mijn eigen Vodafone abonnement opnieuw een account kan aanmaken om te koppelen aan het Mijn Ziggo-account op mijn nieuwe adres? Alvast hartelijk dank!

 

P.S. Ik stuur graag de gegevens van de desbetreffende accounts door maar ik weet niet of dit een publieke post of DM is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3094Posts
  • 911Oplossingen
  • 1047Likes

Hi @Corshir, welkom hier. 

Ik help je graag bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Ik begrijp dat je deze wilt ontkoppelen vanwege een verhuizing en de huidige huisgenoten het Ziggo abonnement blijven houden. Van belang is dan dat jouw My Vodafone account gelinkt is aan jouw e-mailadres en de achtergebleven huisgenoten een account hebben met hun eigen e-mailadres. Laten we eens even kijken hoe alles er op dit moment bij staat. Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de gebruikersnaam van My Vodafone/Mijn Ziggo en of dit jouw eigen e-mailadres is of van één van jouw huisgenoten? 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje met meer informatie graag tegemoet.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11873Posts
  • 3487Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Corshir 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

 


Let op: Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3094Posts
  • 911Oplossingen
  • 1047Likes

Hi @Corshir, welkom hier. 

Ik help je graag bij het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo. Ik begrijp dat je deze wilt ontkoppelen vanwege een verhuizing en de huidige huisgenoten het Ziggo abonnement blijven houden. Van belang is dan dat jouw My Vodafone account gelinkt is aan jouw e-mailadres en de achtergebleven huisgenoten een account hebben met hun eigen e-mailadres. Laten we eens even kijken hoe alles er op dit moment bij staat. Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de gebruikersnaam van My Vodafone/Mijn Ziggo en of dit jouw eigen e-mailadres is of van één van jouw huisgenoten? 

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje met meer informatie graag tegemoet.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic