karolienpoppe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud prepaid, nog geen antwoord

Hallo,

17 juni heb ik nummerbehoud aangevraagd, voor 11 augustus. Ik heb een abonnement bij Hollandsnieuwe die elke maand wordt vernieuwd en dit gebeurt steeds op de 11de van de maand. ik stap nu over naar een Vodafone Prepaid.

Helaas heb ik naast het bevestigingmailtje van de aanvraag van het nummerbehoud, niets meer ontvangen. Vraagnummer: 309259.
Ik ben al verschillende keren bij een Vodafone winkel geweest en daar ligt ofwel het systeem plat of staan ze te lang in de wachtrij. Via hun computer werd mijn nummer gecontroleerd en deze gaf steeds een foutmelding.

Momenteel kan ik ook niet inloggen op de site, doordat ik in een loop terechtkom waarbij ik wel mijn inloggegevens in kan vullen, maar steeds wordt er gemeld dat ik mijn mailadres moet invullen. Terwijl ik dat juist invul...
Op die manier kan ik geen hulp via mijn account vragen.

Wanneer ik via mijn telefoon inlog, lukt dit zonder problemen. Wanneer ik via de mobiele site nummerbehoud nogmaals aanvraag, blijkt deze mijn simkaart niet te willen accepteren.

Jullie zien het, een hoop problemen.
Ik ben vooral benieuwd naar hoe de aanvraag van mijn nummerbehoud ervoor staat.

Alvast bedankt!
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey karolienpoppe

Vanuit hier kunnen wij je niet verder helpen met je vraag betreft nummerbehoud. Het forum is namelijk bedoelt voor tips and tricks door en voor forumleden. Tevens worden hier ook geen privacy gevoelige gegevens gedeeld.

Betreft nummerbehoud dien je echt contact op te nemen met de klantenservice. Als de aanvraag bij Vodafone binnen is kunnen mijn collega's inzien hoe het ervoor staat.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic