Hoi
Amber88 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat de medewerker zegt klopt wel. Want zodra je een code aanvraagt krijg je via je mobiel een SMS en dan komt er, als het goed is, op je scherm de mogelijkheid om die code in te voeren. Zo heb ik dit ook moeten doen, daarom snap ik de opmerking wel van de medewerker van Vodafone.
Maar heel vreemd dat jij dan deze niet ziet en dat je ook geen mogelijkheid hebt om deze code ergens in te voeren. Misschien dan toch handig om nog eens met de
klantenservice van Vodafone te bellen en/of door een
chat te starten. Deze mensen kunnen voor je kijken wat er nu aan de hand is en of de bestelling nu loopt of niet.
Via de Community is het niet uit te zoeken omdat wij klanten onder elkaar zijn.
Wel een beetje gek dat het niet werkt en ik hoop dat je er met de
klantenservice van Vodafone wel mee verder komt. Mocht je liever een gesprek willen via
Facebook en/of
Twitter, dan kan dat ook door ze een privé berichtje te sturen. Misschien dat deze ook nog voor je kan kijken wat er aan de hand is. (maar bellen gaat sneller)
Succes in ieder geval en hoop dat het snel is opgelost.