Roald1963

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Red Together

Hallo,

Hoe lang duurt het voordat je Red Together is aangesloten. Of wanneer hoor je hier meer van.

Vrijdag 17 mei aangevraagd maar nog niets gehoord.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Dan even bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Roald1963
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat ligt eraan wat je hebt gedaan.
Heb je vanaf een andere provider naar Vodafone de aanvraag gedaan en heb je je nummer willen behouden? Of loopt je contract nog bij Vodafone en ga je pas over op het moment dat je oude abonnement afloopt? Dit is moeilijk om te zeggen en daarom is het beter om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Die kan je bellen maar je kan ook een chat starten.

Bovenstaande is wel de snelste manier om antwoord te krijgen. Wil je dit liever niet dan kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.

Via de community kan daar niet naar gekeken worden omdat we klanten onder elkaar zijn en dit soort dingen uitzoeken is dan niet mogelijk 😞
Roald1963
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hartelijk dank. Heb nu op mijn klantnummer een red abonnement en een Red Essential abonnement.
Deze wil ik gewoon omzetten naa Red Together voor 2 jaar.

Alleen ik hoor niets va Vodafone.En op twitter wordt er pas na 2 dagen gereageerd.:imp:
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Dan even bellen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's Roald1963?
Roald1963
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hallo Steven,

Het probleem is al opgelost. Heb gechat met de klantenservice. 2 uur later waren de wijzigingen al doorgevoerd.

Weer top geregeld door Vodafone.:thumbsup:
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Bedankt voor het melden Roald1963.
Veel plezier met je abonnementen 😉
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super Roald1963
Ik zal het topic sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic