Jeroen987

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummerbehoud / Sim-wissel

Goedeavond,

Ik heb vorige week van m'n werk een nieuwe telefoon gekregen, hier past m'n oude (mini-)simkaart niet in. Ik heb dus een nano-simkaart besteld, en vervolgens via het Prepaid naar prepaid nummerbehoud formulier een poging gedaan mijn oude nummer te behouden.

Hierop kreeg ik een reactie dat dit geen nummerbehoud is maar een "sim-wissel", en dat ik dit bij een Vodafone winkel kon laten doen. Hier ben ik vanmiddag geweest, in de winkel zeggen ze echter dat het uberhaupt niet mogelijk is om mijn oude nummer te behouden. De enige manier zou het knippen van de oude simkaart zijn, echter is deze zo oud dat deze niet geknipt kan worden.

Dit lijkt me een beetje een kastje-naar-de-muur verhaal, maar ik heb nooit eerder klachten gehad en wil dus nog één poging wagen om dit probleem op te lossen.

Hoe krijg ik het nummer van de oude simkaart op de nieuwe?

Met vriendelijke groet,
Jeroen
1 Reactie 1
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Jeroen987

Allereerst welkom op het forum! 🙂
Indien ik het correct begrijp heb je al een prepaid simkaart van Vodafone, nu je een nieuw toestel hebt gekregen van je werkgever heb je een nieuwe simkaart nodig, wat begrijpelijk is! want iedereen wisselt weleens van toestel 🙂

Je kunt inderdaad geen nummerbehoud aanvragen van vodafone prepaid naar vodafone prepaid.....

Je kunt je simkaart door een simwissel van grote laten wijzigen met behoud van je mobiele nummer.
Ik vind het vreemd dat de winkel je heeft verteld dat ze dat niet kunnen en alleen maar kunnen knippen....Wij raden het knippen van simkaarten af omdat er op den duur netwerkproblemen door kunnen ontstaan...
Wellicht had de winkel waar jij ben geweest geen lege kaarten op voorraad om de simwissel te doen.
Ik wil je adviseren om te bellen naar 1201 de klantenservice om via je postcode dichtbijzijnde winkels te laten benaderen of ze de lege simkaarten op voorraad hebben of dat de klantenservice je een simkaart per post verstuurd 🙂

groetjes
daims!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic