daashaasjes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb al mijn rekeningen betaald en wanneer kan ik nu weer bellen en internetten

ik had met iemand gechat van vondafone die zij mij als alle rekeningen betaald zijn word je mobiel automatic gedblockeerd en kun je weer internetten en bellen maar kan nu nog steeds niets

met vriendelijke groet rob

klantnummer:373136488

0621198300 mobiele abo
3 Reacties 3
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
beste rob

ten eerste is het niet echt handig om hier je gegevens neer te zetten zoals je 06 nummer en je klant nummer

ten 2de hier op het forum kunnen ze je denk ik niet helpen omdat ze geen toegang kunnen krijgen tot je prive gegevens
ik denk dat het beter is als je weer even contact opneemt met de klantenservice of even via de chat of facebook pagina
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Het is inderdaad onverstandig om deze privegegevens van je te publiceren op het web. Zou je deze s.v.p kunnen verwijderen? Alvast bedankt.

Zoals patjuhw al eerder aangaf kunnen dit soort vragen niet worden behandeld via het forum. Dit is de taak van de klantenservice.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Aanvulling op de twee andere posts.

Met een geleende smartphone kun je de Vodafone Klantenservice bellen op telefoonnummer: 0900-0940
Dat kan ook met een bedrade telefoon-verbinding (vaste telefonie).

Wees duidelijk welke faktuur je op welke specifieke datum hebt betaald. En hou je bankrekening-afachriften van de laatste twee maanden onder handbereik, als je belt met de klanten-service.

Indien er geen bedrag meer openstaat. Dan wordt je binnen enkele minuten weer aangesloten op het Netwerk van Vodafone. En kun je weer gebruik maken van de diensten van Vodafone.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic