thomashhw072

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nummer gewijzigd geen nieuw nummer

Beste Vodafone,

Ik heb me nummer vanmiddag laten wijzigen rond 17:00 uur vanmiddag bij Vodafone winkel in Heerhugowaard. De mederwerker zei dat het binnen 2 uur verwerkt moest zijn en *#100# moest toesten om me nieuwe nummer en na die tijd proberen steeds om te kijken of die gezijzigd was al... Met als resultaat tot op heden niks veranderd en heb ik nog steeds me oude nummer. Hoe kan dit Vodafone?

vriendelijke groet,
Thomas
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Hoe dit kan durf ik je vanuit hier niet te zeggen. Wij kunnen namelijk niet in de systemen van Vodafone vanuit hier.
Het beste kun je of contact opnemen met de klantenservice of terug gaan naar de winkel waar je dit geregeld hebt.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@thomashhw072 je topic voldoet helaas niet aan de regels van dit board. Zoals steven- al aangaf kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice, dan helpen mijn collega's je graag. Dit topic wordt gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic