mf

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

sms versturen lukt niet

op zich kan ik goed sms versturen en ontvangen, maar naar sommige andere ontvangers/telefoons lukt het niet.
je krijgt dan een melding bij de tekst "niet afgeleverd". de andere telefoon kan mij wel een sms sturen, als je dan reageert lukt het ook weer niet, zelfde melding.
Ontvanger is niet geblokkeerd, telefoonnr is geheel juist (geen foutjes met plusjes etc). Op het internet vind je er meer over maar de standaard oplossingen werken niet. Heeft iemand enig idee waarom ik naar de ene telefoon wel en naar de andere niet de sms wegkrijg? nb: imessage werkt dan bij dezelfde ontvanger ook niet (beide iphone), i message uitzetten of zo helpt ook niet
8 Reacties 8
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
mf

Merk je een bepaald patroon dat misschien zou kunnen helpen de oorzaak te achterhalen? Bijvoorbeeld: hebben al die mensen misschien dezelfde provider? Of wonen al deze mensen misschien in een bepaalde omgeving? Zulke informatie kan helpen om de oorzaak te achterhalen.
mf
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het lijkt erop dat het maar bij 1 persoon is, die heeft ook vodafone. hij kan mij wel een sms sturen. ik kan hem ook whats appen, alleen sms lukt niet. mijn vrouw heeft t mobile, zij kan hem wel een sms sturen. we hebben alle 3 een iphone
Anonymous
Niet van toepassing
Als het echt alleen bij een persoon is dan raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Zij dienen een case aan te maken voor je. Meldt daarbij de types iPhone, wanneer jij voor het laatst een sms hebt proberen te sturen en welke foutmelding je krijgt. De technische dienst gaat hiermee aan de slag dan voor je.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
-

Het is ook mogelijk dat het probleem bij die ene persoon ligt.

Als jullie toevallig eens bij elkaar in de buurt zijn, wissel dan eens van toestel en test dan eens of je het issue dan ook ervaart?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
mf is het inmiddels opgelost?
mf
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nee helaas niet
sms gaat goed behalve naar mijn zoon (en wellicht andere vodafone bellers, maar dat heb ik niet geprobeerd want die ken ik niet)
Anonymous
Niet van toepassing
Had u al contact op genomen met de klantenservice? En heeft u de instellingen van de smscentrale al eens gecontroleerd zowel bij uw zoon als bij u zelf
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Er is niet meer gereageerd, daarom sluit ik dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic