chiagar1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nu doen beide simkaarten het niet meer

Hoi,

Ik had een micro sim denk ik. In ieder geval niet zn grote als vroeger, een slag kleiner. En ik had mijn abonnement verlengt voor een iphone 6s. Ik kan niet wachten dus wou hem gebruiken, alleen de sim die in mijn iphone 4 zit paste er niet in. Kom ik net achter. Dus ik had de nieuwe sim in mijn nieuwe telefoon gedaan, en online geactivieerd en nu doen beide sim kaarten het niet meer. Ik krijg bij beide telefoons geen service melding.

Hoe kan ik dit oplossen?
6 Reacties 6
chiagar1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb nu de nieuwe iphone uit gezet, en nu bljjft bij mijn telefoon staan dat die een netwerk zoekt en dat er geen service is
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen in de systemen zien of er iets mis gaat erg. Zorg er wel voor dat je het klantnummer bij de hand hebt. Deze kun je terug vinden in my vodafone.
Vanuit hier kan ik je helaas niet verder helpen omdat wij niet vanuit hier in de systemen kunnen ivm de privacy van de klanten en tevens ook vragen beantwoord worden door forumleden.
chiagar1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thanks voor de tip, maar ik kan ook niet bellen 😉
Ik heb geen vaste telefoon
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik het aan om via de chat te proberen en anders via de winkel.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals Steven al aangeeft is het Forum niet de juiste plek om dit te bespreken. Wat je wel kun bespreken via het Forum staat uitgelegd in onze huisregels. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via chat of bezoek een winkel. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic