lauraazwiers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blokkade

Goedemorgen,

Ik had voor gisteren een betaalafspraak met jullie. Hier heb ik me ook aangehouden, alleen kon ik het niet overmaken via Ideal omdat ik om een of andere reden niet in kon loggen. Ik heb toen een spoedoverboeking gedaan, maar nu is alsnog mijn abonnement geblokeerd.

Zou dit gewoon opgeheven kunnen worden, aangezien ik mij wel gewoon aan de afspraak heb gehouden.
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Laura Zwiers,

Zie dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Mobiel-Je-Kosten-Onder-Controle/Wat-gebeurt-er-als-ik-niet-op-tijd-betaa...

Bel even met een geleende smartphone naar het nul-zes-nummer dat in dat topic van Moderator Astrid staat vermeld. Of met een bedrade telefoonlijn.

Via dit openbare Forum kun je met deze kwestie niet verder geholpen worden. Blokkades kunnen niet via dit Forum worden opgeheven !!! Dat geldt ook voor onterechte blokkades.

Het is behoorlijk druk bij de telefonische Klantenservice. Dus een engelengeduld is vereist. Houd je gegevens binnen handbereik. Vooral de gegevens omtrent jouw overboeking naar het bankrekeningnummer van Vodafone. En het betalingskenmerk.

Succes!


Netwerker
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zoals Netwerker al aangeeft is het Forum niet de juiste plek om dit te bespreken. Wat je wel kun bespreken via het Forum staat uitgelegd in onze huisregels. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via chat of bezoek een winkel. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic