Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,324Oplossingen
  • 1,793Discussies
  • 84.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met chat via My Vodafone App voor iOS na update Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/aq1xxKlanten die onlangs een update uitgevoerd hebben van de My Vodafone App voor iOS kunnen problemen ervaren met het starten van een chat met onze klantenservice via de My Vodafone...

Nadia door Oud Community Moderator

Vodafone YOU Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Ik heb vanmiddag vodafone you aangesloten. Gisteren heb ik echter nog 1GB Blox gekocht maar sinds ik vodafone you heb is dit ineens weg en heb ik een dagbundel van maar 100MB weet iemand m...

WiFi Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, mijn iPhone 6 kan geen verbinding maken met WiFi op verschillende plaatsen niet. Andere apparaten in huis zoals iPad, laptop en andere telefoons kunnen dit wel.Kun je mij misschien hier mee hel...

Spam Alleen-lezen Onopgelost

Dear vodafone. I did very stupid thing - never ever did such a stupid things in my life - entered mob num and said OK on 0709 number ( yes yes- gratis to get two ns tickets) after first sms I realized...

Screenshots Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone!Ik heb even een vraagje. Ik heb de Vodafone smart prime 6 maar ik kan geen screenshots maken... Dat is heel onhandig voor mij want ik had eerst een iPhone waarmee dat wel heel makkelijk k...

Spoedwerkzaamheden regio Heerlen - Simpelveld - Kerkrade Alleen-lezen Onopgelost

Beste klant, In verband met spoedwerkzaamheden kunt u mogelijk problemen ondervinden met de mobiele dekking in de regio Heerlen centrum, Simpelveld, Kerkrade.Deze werkzaamheden worden de komende dagen...

Openbreken Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer nu al een week iets bij jullie geregeld te krijgen. Eerst deed ik dat via Twitter omdat jullie in het weekend niet berijkbaar zijn voor mijn type vraag. Op twitter wordt mijn vraag echter t...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen