Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes

Nu de eerste 6 maanden 50% korting op Napster Unlimited!

11-03-2016: Onderstaande actie is helaas afgelopen!

Wil jij ook overal en altijd kunnen genieten van je favoriete muziek? Dat is mogelijk! Heb je een Red of Smart abonnement? Dan betaal je de eerste 6 maanden maar € 5 per maand.


  • De Actie loopt van 1 oktober 2015 tot en met 29 februari 2016;
  • Deze geldt voor iedereen met een Vodafone Red of een Vodafone Smart abonnement of een Flexibele Data Bundel heeft;
  • Je krijgt de eerste maand gratis ter promotie ter waarde van € 9,95. Deze maand wordt niet in rekening gebracht. Hierna krijg je 5 maanden lang 50% korting op het Napster abonnement en betaal je € 4,98 per maand gemakkelijk via je Vodafone rekening;
  • Je kunt het Napster abonnement gedurende deze 6 maanden te allen tijde opzeggen;
  • Voor het einde van de 6 maanden promotieperiode ontvangt je een sms met de keuze om door te gaan met Napster en de volledige abonnementskosten van € 9,95 te betalen of om het abonnement te beëindigen.

Napster: Onbeperkt muziek, waar je ook bent!


  • Met Napster krijg je onbeperkt toegang tot meer dan 34 miljoen muzieknummers wereldwijd, in elk mogelijk genre! De muziek van je favoriete artiesten, de nieuwe releases en top-hit lijsten, honderden voorgeprogrammeerde afspeellijsten, exclusieve interviews met artiesten en tips van het in-house redactieteam. Napter heeft het allemaal.
  • Het is mogelijk om deze nummers online te streamen, maar je kunt ze ook opslaan op je mobiele apparaten, zodat je zelfs van je muziek kunt genieten wanneer je offline bent. Speel zoveel muziek af als je wilt op je smartphone, tablet, pc, Home-Entertainment-systeem en zelfs in je auto.
  • Ook krijg je via de Napster app toegang tot de vele populaire radio stations, zodat je deze niet meer via een aparte app hoeft te openen.
  • Een andere leuke functie is de Track Match. Hoe vaak komt het niet voor dat je ergens een mooi liedje hoort, en dat je niet weet hoe het nummer heet? Track Match vertelt je niet alleen welk nummer je hoort, maar geeft je ook de mogelijkheid om het nummer meteen toe te voegen aan je playlist of je radio list.
  • Hoeveel MB je per uur verbruikt is afhankelijk van je instellingen, het netwerk en je toestel. Er zijn 3 gradaties streamingkwaliteit die je zelf kunt instellen in de Napster app, namelijk 'Goed' (64 kbps), 'Beter' (192 kbps) en 'Beste' (320 kbps). Gemiddeld luister je met 'Goed' 34,7 uur muziek met 1 GB. Met 'Beter' is dit 11,6 uur per GB en met 'Beste' is dit 6,9 uur.

Informatie over de registratie en installatie.

Je kunt je op twee manieren aanmelden voor de Napster actie. Dit is mogelijk via My Vodafone of via onze website https://offers.vodafone.com/nl.


  • Als je via wifi verbonden bent voer je je mobiele nummer in en ontvang je een sms met een unieke code van 4 cijfers.
  • Ben je via mobiel internet (2, 3 of 4G) verbonden, dan sla je deze stap over en zie je je mobiele nummer automatisch staan.
  • Lees de informatie en klik op verder.
  • Als je akkoord gaat met de voorwaarden vink deze dan aan en klik op 'Bestel Napster nu'.
  • Je gaat nu een Napster account aanmaken. Je hebt de keuze tussen aanmelden met Facebook of met je e-mailadres.
  • Klik op doorgaan.
  • Je profiel wordt gecontroleerd, je account is aangemeld zodra je 'Gefeliciteerd!' in beeld ziet staan.
  • Nu kun je de Napster app downloaden!
  • Na het registreren van de promotie kun je de app via de App Store van je toestel downloaden. Log dan in met het e-mailadres en het wachtwoord dat je bij de registratie hebt aangemaakt.

Heb je een Spotify account?
Importeer nu gemakkelijk je Spotify afspeellijsten en geniet van al je muziek via je Napster-account!
https://tools.napster.com/converter/?l=nl

Support

Napster’s Facebook pagina
Kijk voor de laatste informatie, tips en nog veel meer op Napster's Facebook pagina. Hier is ook een mooie video met alle functies van de Napster app uitgelegd.
https://www.facebook.com/Napster.nl

Waar vind ik meer informatie over mijn account en instellingen?
Je kunt een uitgebreide FAQ vinden op: https://help.napster.com/home?

Waar kan ik mijn factuurinformatie vinden?
De informatie over je betalingen en je factuur vind je op:
https://account.napster.com/myacct/login.jsp

Hoe kan ik mijn account opzeggen?

  • 17 dagen voor het einde van de actieperiode krijg je via sms de keuze om door te gaan met een betaald abonnement, of om Napster stop te zetten
  • Opzeggen is maandelijks mogelijk via de Vodafone Entertainment Portal: https://offers.vodafone.com/nl/cancel
  • Als je geen actie onderneemt wordt Napster aan het eind van de actieperiode omgezet naar het reguliere abonnement van € 9,95 per maand.

Hoe word ik geïnformeerd over het aflopen van de actie?
17 dagen voor het einde van de actieperiode krijg je via sms de keuze om door te gaan met een betaald abonnement, of om Napster stop te zetten.
Als je binnen de 6 maanden opzegt kun je toch blijven luisteren tot het einde van de abonnementsmaand.
6 Reacties 6
Sieger-Willem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jullie geven aan dat je twee weken voor het einde van de actieperiode een sms bericht ontvangt. Ik heb nog gebruik gemaakt van de vorige actie met 6 maand gratis Napster. Ik heb nooit een sms ontvangen dat de actieperiode afliep. De sms die ik ontving was dat er 9,95 in rekening is gebracht. Vindt dit een slechte zaak en daarbij komen jullie je eigen overeenkomst niet na.
Anonymous
Niet van toepassing
Het klopt inderdaad dat bij sommige klanten geen sms is verstuurd door een fout in het systeem. Mijn excuses hiervoor. De fout is hersteld en iedereen die er gebruik van maakt krijgt een sms
Betreft de kosten kun je contact opnemen met de klantenservice afdeling smartphone crew
Beennie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag een sms gekregen waarop gemeld werd dat mijn promobundel Napster van 6 maanden bijna is afgelopen. Nu weet ik niet of jullie een andere kalender hebben. Maar ik heb het pas 23 feb geactiveerd, dus volgens mijn kalender heb ik nog 5 maanden (de 5 maanden met 50% korting). Misschien werd bedoeld dat mijn gratis periode bijna is verlopen. Die snap ik. Maar het smsje zegt echt 6 maanden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Beennie , zo te zien ben je al in gesprek hierover via Twitter. Via Twitter kan dit inderdaad verder worden nagekeken. Via het Forum is dit helaas niet mogelijk.
Beennie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja klopt, maar die stuurde me hier heen. Maar inmiddels een tweede bericht gekregen met de uitleg. Dank
Anonymous
Niet van toepassing
Top om te lezen dat het is opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic