Ik heb er in ieder geval voor gekozen om via de Phone House hem aan te schaffen, aangzien de bediende in de winkel zo aardig was. Had het echt helemaal gehad met de service van de medewerkers daarzo.
Vroeg of ze voor mij iets konden betekenen i.c.m. de Lumia 920 aangezien de acties verliepen op 6 januari maar werd bot de deur gewezen om het maar beleefd uit te drukken. Het enige wat ik meekreeg is dat er een nieuwe actie kwam volgende periode met waarschijnlijk 4GB databundel en 25% korting op het abbo de eerste 12 maanden.
Toen ik bij de Phone House was werd ik een stuk beter en vriendelijker geholpen als de Vodafone winkel. Deze medewerker had begrepen van de "communicatie" van hoger af dat er inderdaad een nieuwe actie aan kwam die waarschijnlijk 4gb data bundel had en 50% korting op de eerste 12 maanden, maar dit kon hij niet beloven aangezien nog niks bevestigd was. Maar werd hier tenminste wel fatsoenlijk te woord gestaan. Ook vertelde hij dat hij het officieele toestel niet had maar wel een dummy had binnen gekrijgen zodat ik al kon voelen hoe zwaar die was en kijken hoe groot het toestel uit viel. En Windows Phone 8 in werking te zijn gaf hij mij even de nieuwste HTC waar deze al op draaide.
Ik heb daar voor 10 euro een toestel gepre-orderd (rode) en bij deze pre-order zat een actie waarbij je de draadloze oplader er bij kreeg en een waardebon van 20 euro om accessoires mee aan te schaffen. Helaas kon hij mij de prijs van het toestel niet vertellen aangezien deze nog niet naar hun door gecommuniceerd was. Maar deze actie was vrijblijvend en ik kon dus later nog in de ergste omstandigheden een ander toestel nemen en een andere providerabonnement.
Deze man nam uitgebreid de tijd voor me en daar mogen de medewerkers van Vodafone winkel in Eindhoven wel een voorbeeld aan nemen. Geen wonder dat de winkel ram leeg was en er 4 personeelsleden niks aan het doen waren.
Voor geinteresseerde heb ik hier een link met de actie die ik bedoelde
http://www.phonehouse.nl/nokialumia920/ Ik hoop dat dit sommige mensen ook vooruit helpt.