Johnbob schreef:
*knip*
In dit geval leunt Vodafone lekker op de nalatigheid van Nokia.
En hoe zeer Vodafone ook gelijk heeft als ze zeggen dat de oorzaak bij Nokia ligt, zo weinig hebben WIJ te maken met Nokia maar juist met Vodafone.
Vodafone weet hoe dit forum steeds gefrustreerder raakt en kiest er als klap op de vuurpijl voor om niets te zeggen over de levering van afgelopen vrijdag.
Dat zal betekenen dat er enkel zwarten geleverd zijn of er is niets geleverd.
De keer ervoor wist men niet hoe snel men moest zeggen dat er goed nieuws was, er was een kleine hoeveelheid zwarte lumia's binnen gekomen....
Misschien kiest men er voor om niets meer te laten weten totdat er goed nieuws is...
Er word niet eens de optie ruilen aangeboden, Wit voor zwart.
Ik vroeg dit al eerder (en ja, ik val in herhaling, sorry...) maar als je niet blijft herhalen komt het nooit aan.
Sorry MOD's jullie zitten er midden in en kunnen enkel doorgeven wat Vodafone wil dat jullie doorgeven.
Maar op een gegeven moment is dat truukje ook klaar.
Ik wil weten wanneer de witte toestellen binnen gaan komen.
Dit kom je te weten door te bellen met Nokia....het klinkt raar, maar zo simpel kan het zijn!
( ja ik weet er komt wat meer bij kijken...maar hoe onmogelijker het verhaal gemaakt word dat dit niet kan, hoe duidelijker het word dat het een kwestie is van gewoon niet willen)
Nogmaals mod's dit is niet richting jullie 😉
Goeiemorgen allemaal!
Lijkt erop dat het een druk weekendje is geweest op het forum in het Lumia topic.
Mijn excuses voor mijn stilte, maar ook ik heb af en toe weekend, zo ook mijn collega's die over de leveringen en voorraden gaan
😉Deze stilte is dus niet omdat we niets willen zeggen, maar omdat er in het weekend geen informatie doorsijpelt vanuit de andere afdelingen naar ons. Dus hier zijn geen conclusies uit te trekken met betrekking tot de levering of er wel of geen witte zijn o.i.d. Gewoon een kwestie van nog geen informatie voor handen.
Ik heb net even navraag gedaan naar de voorraden en de allocatie e.d. en hoop hier dus zo snel mogelijk antwoord op te krijgen.
Ruilen van kleur kan inderdaad niet, of je moet je order cancellen en een nieuwe order plaatsen met een andere kleur. Dit is een beperking in onze systemen, maar troost je, dit probleem kampen de meeste providers mee. Natuurlijk niet handig voor de mensen die nu van kleur willen veranderen, maar het is technisch niet mogelijk om een bestaande order die in de systemen staat aan te passen en een ander soort toestel te koppelen.
Ik zou ook graag weten wanneer wat binnenkomt, helaas is de informatie er toch echt niet met 100% garantie. En zo lang ik geen bevestiging of garantie heb op een bepaalde datum ga ik deze niet communiceren om verdere problemen te voorkomen.
Ik probeer jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden met de informatie die ik heb. Zoals gezegd ik heb net nieuwe informatie aangevraagd over de Lumia's, zodra ik deze heb ontvangen zal ik weer een algemene update hier plaatsen.
PS: als je op de website kijkt zie je sinds vrijdag ook staan dat de lumia's een langere levertijd hebben. Dit hebben we aangepast nadat we de melding van pre-orderen hebben weggehaald.