Hoi Steve,
Mooie verhalen hoor...
Ik weet beter!
Ben al een tijdje aan het communiceren met jou, facebook en diverse afdelingen van Vodafone.
Eigenlijk ben alleen jij redelijk eerlijk over verwachte levertijd.
De rest van je collega's roept maar wat ik heb op
5 jan 2013 telefonisch de witte besteld nadat ik met
KLEM had gevraagd of er voorraad was, omdat daar (in hetzelfde gesprek)
positief op werd gereageerd, heb ik besteld.
Nu hoor ik via al jullie kanalen dat het niet zo is, want het is een "momentopname.." nou, op het
MOMENT van bestellen was er voorraad!
- dan kan ik mijn order niet volgen bij bestelstatus omdat ik TELEFONISCH heb besteld!
- dan zeggen jullie ELKE dag dat hij "het distributiecentrum" verlaten heeft (hoor ik ook al bijna 2wken) of "bij de koerier ligt"
- kan NIEMAND mij een aflevernr, barcode of een tracenummer geven zodat ik het zelf kan volgen
- als ik een klacht wil indienen een BRIEF moet schrijven en die AANGETEKEND moet versturen en waarop over 2/3 wken antwoord op komt (misschien!!)
- ik nu begrijp dat er deze week weer WITTE lumia's binnenkomen, maar afhankelijk van het kanaal je wel of niet er bij zit???
- over 3 dagen zitten de 10 dagen levertijd er op! WAT DAN???
iK MERK wel of ik iets van iemand van vodafone hoor
Ik ben er helemaal klaar mee!!!!