Joegie030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nokia Lumia 920

Dag Vodafone,
 
Per wanneer kan ik een Nokia Lumia 920 gaan bestellen? En in welke kleuren gaan jullie deze leveren?
 
gr Dennis
557 Reacties 557
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Johnbob schreef:
Thanks Stevie voor deze post.
Super 😉

Hoi Johnbob je bent erg gesteld op de Lumia toestellen merk ik 🙂 KIjk eens in het BB 10 Topic 🙂 Laat me eens weten wat je van de nieuwe ontwikkelingen bij BlackBerry vind 🙂 Ben erg benieuwd naar je mening over dit onderwerp.
Bekijk ook eens de filmpjes die ik geplaatst heb.
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Hoi Maurice
 
Ik begrijp het bruggetje naar BlackBerry niet zo goed aangezien ik totaal geen interesse heb in dit toestel 😉
Ik vind het BB ontwerp gewoon onpractisch, niet meer van deze tijd en ik geloof dat ze sterk aan het verliezen zijn in het marktaandeel.
 
 
 
 
michelbuurveld

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag voor de zoveelste keer Orderdesk gebeld en idd afschepen en afwachten, ben tenslotte nog maar een jaar of 10 klant.
 
Ga ik op de site kijken of de 920 word aangeboden voor niewe klanten en wat schetst mijn verbazing>>> bij nieuw abonnement toestel voor 94,99 bij een 2-jarig Bel+Sms+Web Altijd € 55 abonnement en nu 12 maanden 50% korting van € 55 voor: € 27,50 p.mnd. ????
Mijn verlenging was ruim over de 100 en een korting van 25% voor de eerste 12 maanden voor dito abonnement. Dus vaste klant zijn wordt gestraft.
Einde van het verhaal.....order geannuleerd en abonnement opgezegd. Nieuwe aanvraag gaat naar KPN, 4G heeft toch de toekomst denk ik, dus alleen maar voordeel voor Vodafone die over een jaar meer korting mag aanbieden om mij weer proberen terug te krijgen als klant. 
 
 
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Michelbuurveld
 
klopt idd wat je zegt.
Nadeel van KPN is echter het toestel lease concept....daar voel ik ook weinig voor.
 
Het is belachelijk dat Vodafone niets doet om bestaande klanten te houden.
Alleen het werven van nieuwe geeft voordelen.
Ook mij raken ze kwijt als klant (bijna 20 jaar)
Gisteren namiddag kreeg ik toch nog een mail van de klantenservice waarin staat dat er nog geen zicht is op de leverdatum van de eerste Lumia 920's
Als klantenservice zijnde moet je toch zeker de laatste en meest accurate info hebben of ben ik nou gek.
Dit staat haaks op de melding dat ze overmorgen zouden binnenkomen (zoals hier in dit topic vermeld word) 
 
 
 
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Goedemorgen,

Bij Vodafone zelf, dus in onze eigen shop online of klantenservice of winkels zijn de aanbiedingen voor bestaande klanten en nieuwe klanten gelijk. Hier zit geen verschil in. Het kan natuurlijk wel zijn dat vorige week een andere aanbieding was dan deze week, maar er wordt niet gedifferentieerd tussen een verlenging of nieuw. Bij derde partijen ligt dit vaak anders en kunnen dergelijke verschillen wel voorkomen.
Daarom ben ik benieuwd waar jullie deze verschillen gezien hebben. En betreft het verschillende tijdsperiodes? Of heb je dit op dezelfde dag op dezelfde site van vodafone.nl aangetroffen?


Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Stevie weet jij wel toevallig hoelang de 3GB actie in combinatie met 12 maanden 50% korting nog blijft lopen? Ik kies ervoor de Lumia920 hier te pakken, met name om die actie. Het zou grappig zijn als deze actie volgende week verloopt en ik nog duurder uit ben.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Xiqu0n schreef:
Stevie weet jij wel toevallig hoelang de 3GB actie in combinatie met 12 maanden 50% korting nog blijft lopen? Ik kies ervoor de Lumia920 hier te pakken, met name om die actie. Het zou grappig zijn als deze actie volgende week verloopt en ik nog duurder uit ben.
Hi,

Wanneer kun je je abonnement verlengen? Tenminste ik ga ervanuit dat het om een verlenging gaat, aangezien je anders ook nu meteen al zou kunnen bestellen :). Normaalgesproken loopt een aanbieding een maand, dus tot eind deze maand zou de huidige aanbieding blijven staan zoals je deze nu ziet. Wat de aanbiedingen van de nieuwe maand worden dat kan ik je nu nog niet zeggen helaas, dat weet ik ook pas last minute.


TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Xiqu0n schreef:
Stevie weet jij wel toevallig hoelang de 3GB actie in combinatie met 12 maanden 50% korting nog blijft lopen? Ik kies ervoor de Lumia920 hier te pakken, met name om die actie. Het zou grappig zijn als deze actie volgende week verloopt en ik nog duurder uit ben.
Hoi Xiqu0n,

De 3 GB icm de 12 maanden 50% korting zal nog worden aangeboden tot 3 maart.
Je heb dus nog even de tijd om te bestellen 😉
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Dus stevie als ik het goed begrijp kan mijn 3gb en 50 procent korting wegvallen aan het eind van de maand. Al heb ik de telefoon al besteld?
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Never mind.
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bandti schreef:
Never mind.
Zie het antwoord van Tom die mij gelukkig goed kon aanvullen/corrigeren :)!
Thank you!

Dus no worries, je hebt nog even...

Xiqu0n

Liefhebber
  • 61Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank Tom en Stevie voor de snelle reactie. Mijn abonnement verloopt op 13 Feb dus dan heb ik nog de tijd!
michelbuurveld

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Stevie,
 
Bij elke normale onderneming betaal je pas als jou besteling of product geleverd word of gaat worden. Bij Vodafone werkt dit het zelfde maar toch niet de prijs hanteren die ik 02-01-2013 kreeg en dan niet van de nieuwe actuele prijs mag genieten als ik al 3 weken wacht!!!!!?????
 
En het is ook al enige tijd bekend dat je een toestel niet krijgt, dus ook niet bij Vodafone!!! Je bent goedkoper af hem gewoon te kopen!!!
 
En waarom kan ik hem bij een Vodafone verkooppunt dan gewoon een dag later ophalen????
 
Hoor al drie weken dat hij binnen 5 dan wel 10 dagen geleverd gaat worden. De 5 dagen zijn voorbij en de termijn van 10 dagen wacht ik niet af, ik had hem via een verkooppunt van Vodafone al in huis kunnen hebben.
 
Wachten en het gevoel belazerd te worden hou ik niet van.
 
 
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes

Hoi Michelbuurveld,

Je schreef:

En waarom kan ik hem bij een Vodafone verkooppunt dan gewoon een dag later ophalen????

Hoor al drie weken dat hij binnen 5 dan wel 10 dagen geleverd gaat worden. De 5 dagen zijn voorbij en de termijn van 10 dagen wacht ik niet af, ik had hem via een verkooppunt van Vodafone al in huis kunnen hebben.

Bij deze wil ik je mededelen dat de Vodafone winkels de toestellen niet in huis hebben om de doodeenvoudige reden dat er geen voorraad is. Ik verneem graag waar je deze info vandaan hebt.


Wat betereft je tweede vraag, het is normaal dat je vooraf betaald. Dit doe je bij andere winkels of online diensten toch ook via IDeal creditcard e.d.
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Heb net gezien dat de lumia 820 beschikbaar is in Nederland dus dan zal het niet lang duren voordat de 920 komt....Toch!
Johnbob

Gedreven Liefhebber
  • 130Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Het is bijna 25 januari
Mag ik vragen of er nu inmiddels zekerheid is qua levering van de 920?
Ik neem aan dat men een dag van te voren wel weet of contact kan opnemen met de desbetreffende partij, of de toestellen
vandaag danwel morgen verzonden gaan worden....!
 
Bandti

Stamgast
  • 69Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Als het goed is moeten ze de informatie al hebben?
RazorBlade

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maurice,
 
Nee, persoonlijk kies ik er bij online shops voor die ook een fysieke winkel in de buurt hebben, om de spullen daar af te halen en dan gelijk te pinnen. Bij hoge uitzondering, als ik de winkel vertrouw en als het product op vooraad is in de webshop, kies ik er nog wel eens voor via ideal of creditcard vooruit te betalen. Doorgaans heb ik dan het product de volgende dag in huis. Dus, nee, ik vind het niet gebruikelijk dat ik iets vooruitbetaal als ik geen verwachte leverdatum ken. 
 
Persoonlijk vind ik het raar dat er verschillende bedrijven in Nederland al aan het leveren zijn en dat Vodafone nog niets heeft ontvangen. Ik vind het ook raar dat vodafone klaarblijkelijk geen informatie kan krijgen van Nokia over de aantallen die op een gegeven moment geleverd gaan worden. Ik snap best dat het langer kan gaan duren als er meer vraag is dan aanbod, maar wat ik niet kan begrijpen is dat niet bekend is wanneer je dan aan de beurt bent. Zoals ik eerder al opmerkte wist ik toen ik mijn auto kocht maanden van te voren precies wanneer ik hem kon afhalen. Ook als de wachtrij lang is kan jemet redelijk grote nauwkeurigheid voorspellen wanneer je aan de beurt bent bent als je weet wat de productiecapaciteit is. Als er een miljoen mensen wachten en er worden 100.000 telefoons per dag gemaakt dan lijkt het niet zo moeilijk om te voorspellen dat je nog 10 dagen geduld moet hebben.
 
Dan nog een laatste vraag. Ik heb mijn bestelling geplaatst op 27 december. Toen was er een actie dat je 10 GB data per maand mag verstoken. Daar heb ik ook netjes een bestiging van gekregen per email. Toch staat er in de orderstatus dat ik 3GB data mag verbruiken. Ik heb daar over gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik toch echt een abonement heb voor 10GB. Mijn vraag is dan ook waarom staat er nog steeds in mijn orderstatus dat ik een abbonement heb afgesloten met 3GB in plaats van 10 GB. Ik ben namelijk bang dat als ik ooit mijn telefoon daadwerkelijk krijg dat ik dan ineens vast zit aan een abonnement met maar 3GB. De mevrouw aan de telefoon herkende het probleem omdat er meerdere mensen dit probleem hadden gemeld. Toch schijnt hier niets aan gedaan te worden. Waarom niet? 
 
 
Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
RazorBlade,

Betreft jou 10GB abonnement. Bel even naar Vodafone Loyalty zij kunnen dat voor jou oplossen.

Ik had/heb mijn Lumia 920 in de week voor kerst besteld en er stond ook 3GB op mijn abonnementsbevestiging met de levering van het toestel. Contact gezocht met Loyalty en het was vrij snel opgelost..

Criticaster

Gedreven Meedenker
  • 46Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Morgen, 22 januari zouden de toestellen dan eindelijk aangeboden worden als je een pre-order geplaatst had,
maar ook vandaag werd de levertermijn met een dikke 3 weken opgeschoven naar 13 februari 2013.
Dit geldt voor de zwarte en rode toestellen. Mocht je een gele besteld hebben dan heb je misschien mazzel en ben je een week eerder aan de beurt, maar dat betekent nog steeds 2 weken wachten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic