MiKEPhone wrote:
Zojuist gezien dat topic 'Problemen met datagebruik en bellen/gebeld worden' is gesloten.
Ik heb echter nog steeds geen dataverbinding met 4G en 3G.
Ik reis momenteel van Den Haag naar Amsterdam, nu tussen Leiden en Heemstede.
Michael1988 wrote:MiKEPhone wrote:Als goed gelezen heb is het niet gesloten .
Zojuist gezien dat topic 'Problemen met datagebruik en bellen/gebeld worden' is gesloten.
Ik heb echter nog steeds geen dataverbinding met 4G en 3G.
Ik reis momenteel van Den Haag naar Amsterdam, nu tussen Leiden en Heemstede.
er staat dat je kan bellen via 2G & 3G dat is wat bij de topic is geplaats en dat is update van 2 uur geleden
We merken dat onze klanten problemen ervaren met het maken van een dataverbinding en het opzetten en/of beantwoorden van gesprekken.
Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.
MiKEPhone wrote:
Ik heb ook weer verbinding. Ik mis wel een actieve inbreng van Vodafone in deze discussie. Als dit forum gepromoot wordt vanuit de website en app, dan is actieve participatie in een topic als deze m.i. gewenst. Zeker als aangegeven wordt dat een topic ten onrechte is gesloten (gezien de reacties in dit topic) door Vodafone. Of staat dit forum los van Vodafone?
Sharon wrote:
Hoi!
De problemen met het netwerk zijn ondertussen volledig opgelost. Zodra er updates zijn/waren, plaatsen we die in het algemene topic waar eerder ook al naar vewezen werd: http://voda.fo/ne/qsw2m.
Groetjes,
ElizabethBlok wrote:
Ik ben heel blij te lezen dat verschillende mensen weer gebruik kunnen maken van hun 4G van Vodafone.
Ikzelf kan (ondanks het resetten van mijn toestel, het inschakelen van vliegtuigmodus en terug en het opnieuw zoeken van een netwerkverbinding) nog steeds géén gebruik maken van mijn data. Ik hoop dat het nu wel heel snel opgelost wordt, want ik ben nu al meer dan 24 uur online niet bereikbaar.:rolling_eyes:
Energieboy wrote:ElizabethBlok wrote:Neem even contact op met de klantenservice van Vodafone en vraag of ze je nummer kunnen resetten. Misschien dat dit wil helpen.
Ik ben heel blij te lezen dat verschillende mensen weer gebruik kunnen maken van hun 4G van Vodafone.
Ikzelf kan (ondanks het resetten van mijn toestel, het inschakelen van vliegtuigmodus en terug en het opnieuw zoeken van een netwerkverbinding) nog steeds géén gebruik maken van mijn data. Ik hoop dat het nu wel heel snel opgelost wordt, want ik ben nu al meer dan 24 uur online niet bereikbaar.:rolling_eyes:
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.