Brandon vredeve

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bezorgafspraak geannuleerd

goede middag , ik heb een abonnement geopend en het zal vandaag komen maar er staat bezorgafspraak geannuleerd , heeft dit een reden
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wanneer er een bestelling is gedaan en het toestel is niet geleverd, kan er geen nieuwe bestelling geplaatst worden totdat we het toestel retour hebben verwerkt @Brandon vredeveld. Bel ons eens even via 0800-0560 (gratis). De afdeling Status Order kan jou hier meer informatie over geven.

Groetjes,

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Brandon vredeveld
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste is om te bellen met het nummer dat in de mail staat. Waarschijnlijk staat er ergens in je mail een nummer over bezorgen. Mocht deze er niet staan, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone of via een chat met de klantenservice contact opnemen. Deze kunnen voor je uitzoeken wat er aan de hand is.

Succes!.
Brandon vredeve
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kunt u, me ook uiteggen hoezoe hij is geannuleerd de bezorgafspraak
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes
Hoi Brandon vredeveld
Dit is een klanten helpt klanten Community, ik kan niet in het systeem kijken van Vodafone.
Je zal echt contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone. Die mensen kunnen je vertellen hoe of wat. Via de Community is dat niet mogelijk, ook in verband met Privacy!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi @Brandon vredeveld,

Wat is ondertussen de status van je bestelling? Heb je het toestel al in je bezit?

Groetjes,
Brandon vredeve
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee , niks binnen gehad probeer het opnieuw te bestellen maar , gaat niet
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wanneer er een bestelling is gedaan en het toestel is niet geleverd, kan er geen nieuwe bestelling geplaatst worden totdat we het toestel retour hebben verwerkt @Brandon vredeveld. Bel ons eens even via 0800-0560 (gratis). De afdeling Status Order kan jou hier meer informatie over geven.

Groetjes,
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic