Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,127Oplossingen
  • 1,513Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Nieuwe tarieven thuiskopieheffing 1 januari 2018 Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/7p0p3Wat is thuiskoppieheffing?De thuiskopieheffing compenseert auteurs en artiesten voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. De Stichting Onderhandelingen Thuiskopie...

Serkan B door Oud Community Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

[Ervaringen & Discussie] De nieuwe iPhone X Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik vroeg me af wat nou de daadwerkelijk levertijd is van de nieuwe iphone X. ik heb deze maandag avond besteld. Toen stond er nog op de site dat de telefoon " op voorraad" was.dit bleek achtera...

tommyyy door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Genoeg inkomen, nu nog BKR-controle Alleen-lezen Opgelost

Hoi iedereen,Jullie zullen dit wel aardig vaak hebben zien langskomen, maar ik had een vraagje. Gisteren hebben mijn moeder en ik gebeld met Vodafone voor een verlenging van mijn abonnement. Door een ...

StanWilis door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Adblock blocks Vodafone app on android 4.4.2 Alleen-lezen Onopgelost

Hello, I am completely new and looking for help., I have just installed on my s3 with android 4.4.2 and everything works fine, also on gsm connection gsmn connection), the only problem is that the vod...

Nummerbehoud geweigerd Alleen-lezen Opgelost

3 weken geleden een nieuwe Vodafone abonnement genomen met nummerbehoud ( T-Mobile ). Als ik nu de status op vraag van mijn bestelling dan staat er nummerbehoudststus : geweigerd.Had de dame in de win...

Melbuuln door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

[Leveringen & Beschikbaarheid] De nieuwe iPhone 8 en iPhone X Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ben nieuw en heb enige tijd meegelezen hier. Ik heb op 30-11 een 256X SG besteld en deze zou volgens het schema in week 51 uitgeleverd moeten worden. Heb echter nog geen SMS of mail hierover...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Opschorten 1 van de abonnementen niet mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Gisteren hebben wij geprobeerd om 1 van de nummers van ons contract op te schorten. Dat lukte niet omdat bij de KvK nog iemand als directeur stond geregistreerd die hier net uit dienst is ...

deviking door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Heb een Vodafone abonnement Start M en ik betaal elke maand een bedrag van € 11,00.Nu vroeg ik mij af, als ik mijn abonnement wil verhogen of ik hiervoor ook opnieuw de aansluitkosten moet betal...

mopsje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

JBL Playlist speaker aktie ism S8 Alleen-lezen Onopgelost

Ruim 4 weken geleden nieuwe S8 gekregen. Direct aangemeld voor de playlist speaker en dat ook bevestigd.Nog niets ontvangen, bevestiging gaf aan levering binnen 4 weken.Maar heeft iemand dat ding al g...

jbloemen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

NL Alert Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Vodafone smart prime 7 en heb nu weer geen NL Alert ontvangen. Dit is dus de derde keer niet. Het toestel zou standaard ingesteld moeten zijn voor NL alert. Bij controle staat ook alles aan...

ben1947 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sunscription cancellation is waiting for 3 months Alleen-lezen Onopgelost

Hi,I called vodafone call center and confirmed that it is possible to cancel my contract in the first month without any charges. I applied online for my subsciption cancellation. It has been nearly 3 ...

4g wifi router Alleen-lezen Onopgelost

De Vodafone 4g wifiroute wil ik standalone €69,- kopen. Wanneer is deze router weer te koop en waar. Op de Vodfone site staat hij al een tijdje als niet leverbaar. Ik wil hem gaan gebruiken met een da...

1000 MB's in 2 dagen verbruikt Alleen-lezen Onopgelost

Hi! Ik heb een belachelijk aantal MB's verbruikt terwijl ik mijn mobiele data heb uitgezet toen ik een melding kreeg dat ik op 80% zat. Lopen de sms berichten extreem ver achter? Kan iemand mij helpen...

Klara door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuw abonnment Alleen-lezen Onopgelost

Hallo en goedetijdIk heb een nieuw abonnement aangeveragt met jullie maar na twee weeken ik niet gekeregen nog email , sms en anders.mijn nummer werd vodafone . niemand kan niet contact maken met mij ...

safavi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerk Orange F niet beschikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal,Ik zit veel op het Franse netwerk, zoals het netwerk Digicell FR, alleen dit netwerk heeft 2G ontvangst. Er is ook een ander netwerk, Orange F en deze heeft wel 4G, maar dit netwerk kan n...

Vodafone Ziggo Extra's bij Red Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hoi hoi,Ik heb een paar maanden geleden een Vodafone Red abonnement gekocht, waarbij er stond dat ik na 4 weken een mail zou krijgen om de TV Extra's en het Veilig Online pakket zou kunnen activeren. ...

Shannon1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

In de winkel Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,ik heb een vraagje.ik wil graag een nieuwe iPhone 8 bestellen,alleen ik kan er niet zo lang op wachten tot dat hij thuis bezorg is dus kan ik hem ook in de winkel bestellen en dan meteen meekrijge...

Emma1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data abonnement met nieuw tablet verlengen. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb nu dus een data abonnement bij Vodafone. Ik mag nu verlengen , wil dit ook graag doen . Ik wil dus een nieuw 2 jaar contract met nieuw tablet. Toch kan ik nergens op de site iets vinden ...

henkieh door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer krijg je een SMS? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi ik ben nieuw hier en heb enige tijd mee gelezen! Ik heb op 30-11 een zakelijke contract verlenging gedaan voor de iPhone x 256 SG. Deze staat volgens het schema op levertijd week 51 maar ik heb no...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen