Benders

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nog altijd geen bonus ontvangen!

Er is al 2 x geind van mijn rekening, maar er verschijnt maar 1 factuur op mijn account en dat is de 3e factuur!
Nu wil ik weten wanneer de bonus gestort gaat worden???
4 Reacties 4
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @Benders,

Wat is er precies aan de hand? Wat bedoel je specifiek met bonus? Helaas is je bericht nu niet helemaal duidelijk. Houd er rekening mee dat dit een forum is voor en door andere gebruikers. Zij moeten dus wel de mogelijkheid hebben om te reageren op je vraag.
Benders
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste ....,

In de ene mail wordt het woord bonus gebruikt in de andere mail cash back actie:

Bedankt voor je registratie. Je bent nu aangemeld voor de Hybride Cashback actie. Ga snel naar My Vodafone om je Hybride bundel te activeren als je dit nog niet hebt gedaan.

Je ontvangt één maandbedrag (€ 4 tot € 40) Hybride retour zodra je twee achtereenvolgende maanden dezelfde Hybride bundelmix hebt aangesloten.

Wanneer je aan de voorwaarden van de actie voldoet ontvang je van ons een bevestiging en wordt, binnen twee weken, één maand Hybride op het door jouw aangegeven IBAN nummer gestort.

Vriendelijke groet,
Vodafone
--------------------------------------
Duidelijk?

Anonymous
Niet van toepassing
Hey Benders,

Hier kun je het beste contact voor opnemen met de klantenservice afdeling prepaid. Zij helpen jouw hier graag verder mee. Zij kunnen vanuit daar al jouw gegevens inzien en tevens inzien wanneer dit wordt verwerkt. Vanuit het forum kunnen wij jou hier helaas niet mee helpen omdat het om privacy gevoelige gegevens gaat.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik sluit dit topic aangezien het om een individueel issue gaat. Lees aub de regels door voordat je iets op het forum plaatst. Benders
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic