Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes

Waarom alleen een prepaid dagbundel?

Hoihoi.

Het volgende is geen klacht, maar stel er zeer grote vraagtekens bij dat wel.
Wanneer ik een Ookla speedtest wil doen dan kan dat alleen via een dagbundel voor internet voor een euro.
Stel dat het dan maar 5 eurocent kost om zo'n test uit te voeren.
Waarom is er geen mogelijkheid tot ook bijvoorbeeld een X-bedrag per gebruikte MB, laat zeggen 0.20E per MB.
Ik betaal voor het beltegoed, ik wil zelf bepalen hoe en wanneer het gebruikt wordt.
Een losse MB prijs zou voor de kleine zaakjes: speedtest, whatsapp om maar wat te noemen voor prepaid een goede aanvulling zijn, lijkt me.

De vraag is voor zowel Vodafone en medeforummers, ben benieuwd naar het antwoord/de reacties.

Vriendelijke groeten uit Brabant.
Friesian
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Friesian,

Je kunt het Internet Dagtarief wel uitzetten, maar dan blokkeer je ook je internet. Ik ga ervan uit dat dat niet de bedoeling is 😉 Verder is dit beleid door Vodafone gekozen en ik kan je helaas geen antwoord geven op de vraag waarom voor dit beleid gekozen is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Friesian,

Je kunt het Internet Dagtarief wel uitzetten, maar dan blokkeer je ook je internet. Ik ga ervan uit dat dat niet de bedoeling is 😉 Verder is dit beleid door Vodafone gekozen en ik kan je helaas geen antwoord geven op de vraag waarom voor dit beleid gekozen is.
Friesian
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Kyra_ schreef:
@Friesian,

Verder is dit beleid door Vodafone gekozen en ik kan je helaas geen antwoord geven op de vraag waarom voor dit beleid gekozen is.
Kyra_

Dat voor deze methode is gekozen als onderdeel van het beleid is al een antwoord.
Dat je helaas geen antwoord op de vraag kunt geven is ook een antwoord. 2 Op 1 zou je kunnen zeggen. Dus niet alleen goed, maar goeder dan goed.:D

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic