l3andana

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuwe nanosim

Hallo,

Ik heb een ruime maand terug een nieuw abonnement afgesloten en ontving hierbij een nieuwe sim. Echter, was het toen niet nodig de nieuwe SIM te gebruiken en heb ik gewoon mijn oude SIM gebruikt. Nu heb ik een nieuw toestel en wil ik de nieuwe SIM gebruiken, omdat nanosim vereist is. Waarom staat op de site dat ik geen SIM heb om te actviveren als ik ingelogd ben?
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Neem even contact op met de klantenservice. Zij kunnen je hiermee verder helpen om de simkaart te activeren. Zorg er wel voor dat je het klantnummer bij de hand hebt.
l3andana
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Die is nu gesloten toch?
Anonymous
Niet van toepassing
Nu is alleen critical support aanwezig, dan dien je het vanaf maandag te doen.
Je zou kunnen inbellen om te zien of ze een uitzondering maken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic