Daisy1983

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw toestel kapot

Heb een nieuw toestel ontvangen en viel me na 3 dagen kapot. Abonnement is nog niet eens ingegaan. Wat zijn mijn opties?
En kan ik een vervangend toestel krijgen zolang?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12302Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Daisy1983
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel vervelend natuurlijk. Wat je kan doen is naar een winkel van Vodafone gaan en dit toestel laten opsturen. Ze zullen dan kijken wat ze kunnen doen. Een vervagend toestel kan je alleen krijgen als je je daarvoor hebt laten verzekeren. Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/vervangend-toestel-service.shtml

Het beste is dus om langs een winkel te gaan, alles mee te nemen en het daar verder te bespreken.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12302Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Daisy1983
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat is wel heel vervelend natuurlijk. Wat je kan doen is naar een winkel van Vodafone gaan en dit toestel laten opsturen. Ze zullen dan kijken wat ze kunnen doen. Een vervagend toestel kan je alleen krijgen als je je daarvoor hebt laten verzekeren. Zie voor meer info: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/vervangend-toestel-service.shtml

Het beste is dus om langs een winkel te gaan, alles mee te nemen en het daar verder te bespreken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Ben je ondertussen bij een winkel langsgeweest Daisy1983 ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic