Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,415Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Persoonlijke hotspot op iPhone 6 werkt niet Alleen-lezen Opgelost

hoe kan ik mijn persoonlijke hotspot configureren op mijn iphone, voor de update van mijn iphone6 deed hij het gewoon en nu niet meer, en het is wel makkelijk als ik soms onderweg even mijn laptop kan...

Limiet op data spotify Alleen-lezen Opgelost

Eind van de maand, op de fiets naar Spotify luisteren, stopt er opeens mee. Bij Instellingen van mijn telefoon (Samsung) gekeken naar gegevensgebruik, blijkt dat bij Spotify het maximum van 353 Mb is ...

masdjippa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

phishing Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik krijg vanochtend onderstaand mailbericht binnen...en ik heb geen abonnement bij Vodafone. Te bizar!!Zie verder ook mailafzender. ik neem aan niet van jullie....mvgrVVOVan: Vodafone [mailto:nor...

Noujazeg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ongewenst aangemelding voor Video Fun Alleen-lezen Opgelost

HoiIk ben opeens ongewenst aangemeld voor Video Fun. (Dit heb ik niet zelf gedaan) Toen ik hier achter kwam heb ik me gelijk afgemeld via https://www.payinfo.nl/. Nu is mijn vraag wat zijn de mogelijk...

bassiw77 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlengen Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag eerder verlengen omdat mijn telefoon (zwaar) beschadigd is. Eigenlijke verlenging is maart 2019, mag drie maanden eerder las ik.Kan ik nu ook verlengen (als goede klant van Ziggo en ander...

Jan050 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sinds update galaxy s8 geen 4G meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Sinds de laatste update van mijn Samung s8 heb ik geen 4g meer.Zijn er meer mensen die hier last van hebben ?

Edwsmit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Signaalplus alternatief Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Deze maand is de signaalplus ondersteuning gestopt en hierdoor is het niet meer mogelijk om fatsoenlijk te bellen binnenshuis. Mijn vrouw (vodafone particulier abonnement) en ik (vodafo...

masterted door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht over Dynafix Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone leden, Bijna twee maanden terug was mijn telefoon, defect batterij ging heel snel leeg, kreeg melding van water in de oplaadpunt terwijl dat niet zo is nou contact opgenomen met de Voda...

Mustafa_A door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Het gaat mis met het factureren van rekeningen. Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Jullie zijn nu al vanaf mei bezig om een probleem met de Facturatie op te lossen! Openstaande rekeningen zouden verwijdert worden? jullie blijven maar onterecht rekeningen van mijn bank...

Jm076 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Heb ik recht op een nieuw toestel? Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben er achter gekomen dat mijn moederbord langzaam af kapot aan het gaan is. Nou heb ik begrepen van apple dat ik 1 jaar garantie heb bij apple zelf en 2 jaar bij vodafone. Mijn contract verloopt o...

Soumia93 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fraude buitenlandse telefoonnummers Alleen-lezen Opgelost

Banken kennen de mogelijkheid pasgebruik buiten europa uit te zetten. Als je pas dan buiten europa gebruikt wordt weet de bank dat het een fraudegeval is. Zou zoiets ook niet bij telefoonnummers kunne...

marius21 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Moto g6 mobile Alleen-lezen Opgelost

I have an unlocked Moto g6 mobile in e USA. Is it compatible with a vodaphone repaid sim card?

Gypsygirl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen LG? Alleen-lezen Opgelost

Waarom voert Vodafone geen toestellen van LG meer? De G6 en G7 zijn geweldig, maar ik moet nu mijn abo. + toestel verlengen via Phone House of GSMweb?!

edenjose door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Phishing? Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg deze al meerdere malen. Niet reageren lijkt mij?

Het Ei door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekening oktober hoger Alleen-lezen Onopgelost

Aangezien mijn vorige topic zonder discussie gesloten werd.De voorwaarde om een inflatiecorrectie toe te mogen passen hoort in het contract zelf te staan en niet in het contract verwezen worden naar e...

NadineW door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met data gebruiken Alleen-lezen Opgelost

Ik kan geen gebruik maken van mijn data

Mehmedov door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet gecommuniceerde garantieperiode telefoon accessoires. Alleen-lezen Opgelost

Hi,Laatst merkte ik dat de koptelefoon van mijn iPhone niet meer helemaal fijn werkte, het geluid viel soms uit bij gebruik tijdens bewegen. Vervelend, maar niet rampzalig.Toch was ik even naar de Vod...

rubendaas door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met 4G netwerk Alleen-lezen Opgelost

Sinds afgelopen Madag geeft mijn telefoon al aan : “ geen service” , ik vraag me af hoe lang dit nog gaat duren, gezien ik wel al berichten zag op t internet dat t al opgelost zou zijn?! Kijk je echte...

Myrza04 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Status levering nieuwe toestel Alleen-lezen Opgelost

Wanneer krijg ik mijn toestel binnen jullie hebben het aan post.nl gegeven en ik krijg een bericht dat verzonden is binnen maar kan hem nergens traceren.

Henry75 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen