Beste BasT,
Er is wel degelijk tegen mij door uw collega's gesproken over een nieuw betaalbare dienst voor prepaid klanten. Deze was nog in ontwikkeling. Een keer in de winkel en een keer door de klantenservice aan de telefoon. Dus 2 keer door verschillende Vodafone medewerkers. Deze konden dit toen ( eind mei) al in de computer zien maar mochten er eigenlijk nog niets over zeggen.
U zegt dat er al alternatieven zijn voor prepaid klanten, maar deze komen met de kosten bij lange na niet in de buurt
van bellen onder ons.
Nogmaals een voorbeeld van de alternatieven waar u het over heeft.
Met 3 personen (prepaid) redelijk vaak met elkaar bellen gaat vanaf 1 augustus 3x met 20 euro opwaarderen is 60 euro per maand kosten, tegenover het bellen onder ons 1x 10 euro per maand. Een alternatief die 600 % duurder is????
Bellen blox 60 halen 3 betalen is ook geen goedkoop alternatief, gezien ons belgedrag.
Nu zegt u dat ik tot 2 x toe voorgelogen ben door u collega's en dat er geen nieuwe dienst wordt uitgebracht.
Hoe kunnen 3 mensen binnen 1 organisatie er 2 verschillende verhalen op na houden??
Dit is wel heel verwarrend moet ik zeggen.
Graag wil ik uw reactie hierop zien.
Mvg
Jonnie62