rogiermatser

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nieuw abonnement wordt week later 50% goedkoper......

Ik ben begin januari van T-Mobile overgestapt naar Vodafone, naar een Red essential abonnement.
Ik moest dit abbo destijds afsluiten begin januari omdat ik het telefoonnummer nodig had om te vermelden bij sollicitaties.

Op 29 januari (2 dagen geleden) neem ik het nummer in gebruik, en zie dat ik de helft meer betaal als de aanbieding van vandaag (19 ipv 27 euro). Toch maar even bellen met Vodafone om te kijken of hier een klantvriendelijke oplossing voor te vinden is, want om er al na 2 dagen achter te komen dat je veel meer betaald als nodig is, is wel zuur.

Na 58 (!!!) minuten voornamelijk in de wacht gestaan te hebben, 3 afdelingen en 4 medewerkers verder luidt het antwoord: "Meneer, u heeft gewoon pech, we kunnen niet voor u doen". Omdat het nummer al op 5 januari is aangesloten (hoewel niet gebruikt), is het ook niet meer mogelijk om binenn 14 dagen op te zeggen en nieuw af te sluiten.

Ook als je aantoonbaar je abbo nog niet gebruikt hebt is er niets aan te doen, je betaald gewoon 12 maanden lang 50% teveel.

Ook mijn voorstel om dan tenminste het abbo op te waarderen (meer belminuten + MB's) tegen de oude prijs, zodat het weer in de buurt komt van wat er vandaag aangeboden wordt is niet mogelijk.

Ik had iets meer klantvriendelijkheid en meedenken verwacht van Vodafone.
Z.s.m. maar weer van provider wisselen, want dit zit mij niet lekker....

Mijn vraag aan mede forumgebruikers is: Vinden jullie dit normaal en klantvriendelijk???








4 Reacties 4
PietjeBeekman

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zeer klantonvriendelijk. De nieuwe tarieven krijg ik ook niet bij een abo ophoging. De oude moet ik dan betalen.
Gister was er ook al een thread over.
Ik wil ook niet blijven en ga na m'n abo dan ook weg bij vodafone.
ErikZwolle

Liefhebber
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes
Ik sluit me er helemaal bij aan. Ik weet niet wat er mis is binnen vodafone. Misschien is daar gereorganiseerd binnen de klantenservice.
De mensen die goed functioneren hebben meestal snel opnieuw een baan. Wat er achterblijft geeft dan meestal DIT resultaat.
Er is geen visie meer.
Henk205

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik ben er zojuist achter gekomen dat mijn RED abo van € 30,00 nu een paar weken na afsluiten van mijn contract 25 % goedkoper is geworden, nl € 22,50 per maand.
Kost mij dus € 180,00!

Normaal gesproken worden abo's altijd duurder i.p.v goedkoper dus verwacht je niet dat het een paar weken later goedkoper wordt. Dat is vertrouwen op provider Vodafone. Misplaatst vertrouwen dus!
Erg fraai Vodafone......., misschien toch eens laten uitzoeken of dit soort maatregelen ongestraft kan.
Sannee1302

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
mijn abo is opeens 2 euro duurder geworden....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic