prio

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Baalen geen netwerk met en zonder wifi

Ik heb al een nieuwe sim gekregen van vodafone.... heb een red super abnnement en een s7edge

Toen mijn toestel aan het scherm gerapareerd werd kreeg ik hem na een week terug. Toen is mijn bereik verdwenen. Voor die tijd was ik altijd bereikbaar op stal en nu kan ik niet eens meer bellen.
Wat heb ik gedaan. Hard reset. Reset met wipe. Aanmelden bij kpn en weer bij vodafone..mobiele netwerken gereset. ik weet het niet meer wat ik nog kan doen.... overstappen naar kpn? Ben er zo klaar mee.... iemand nog een idee?
8 Reacties 8
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al een kruistest geprobeerd? Hierbij gaat jouw simkaart in een ander toestel en een werkende in jouw toestel.
Tevens kun je ook contact opnemen met de klantenservice hierover. Zij kunnen in de systemen kijken of er iets niet goed staat etc.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi prio !

Heb je de kruistest al geprobeerd?


prio
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja en de klantenservice? laat me niet lachen zeg, ik weet wel dat ik mijn dure abonnement niet verleng bij vodafone, wel betalen maar zonder wifi geen internet? klantenservice heb ik al zo vaak gebeld ik ben ze niet meer.....
Anonymous
Niet van toepassing
Wat heeft de kruistest uitgewezen prio? Heb je ook al eens de instellingen van je toestel gecontroleerd zoals de apn en mobiele data?
Anonymous
Niet van toepassing
Betreft de wifi zou je eens een reset kunne proberen.
prio
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Alweer?
Anonymous
Niet van toepassing
Wat heeft de kruistest uitgewezen prio
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic