Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,517Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

4G MultiSim Zakelijk werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een Red Business Super abo met een multisim. Echter op mijn iPad Air 2 schakelt mijn verbinding niet naar 4G maar blijft deze op 3G verbinding maken. Is dit een instelling die ik moet ver...

VodaRed2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zakelijke gebruiker en meer dan 5gb nodig Alleen-lezen Onopgelost

Red business super heeft 5gb + 1gb buitenland, ik verbruik meer data per maand omdat ik graag op 4g netwerk zit. Mogelijkheid om voordelig data in te kopen? (Kom 2gb per maand tekort) Kpn heeft bijvoo...

Carpio door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy s6 edge plus verlenegen abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

hierbij wou ik mijn abonnement verlengen van vodafone het gaat om de galaxy edge plus. Nu wou ik hem dus verlengen. Dus had ik via de chat gesproken met een medewerker. Nu zag ik hem bij www.telefoona...

mister157 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik ontvang niet alle SMS berichten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een abonnement met een iPhone 5S sinds november 2013. sinds die tijd ontvang ik dagelijks SMS berichten van het monitoring systeem van mijn werkgever. Sinds 26 augustus heb ik echter geen beric...

TacoS door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone slecht bereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik krijg steeds slechtere ervaringen met jullieIk hang veel aan de telefoon en hang ik zeker 20 min aan de tel en dan heb ik nog niemand te pakken.via de app zijn jullie ook niet bereikbaar terw...

Eén account voor één klant Alleen-lezen Onopgelost

Hoe mooi zou het zijn wanneer de klantgegevens van mijn mobiele abonnement en mijn Vodafone thuis abonnement zou kunnen koppelen zodat ik alles in één overzicht zou hebben.Dit zou Vodafone ook meer mo...

Quota door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met mobiel bellen en internet Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/f5o9q Een deel van onze klanten kan momenteel problemen ervaren met bellen, gebeld worden, sms'en, mms'en en internet. We hebben dit momenteel in onderzoek en doen ons best om dit zo...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Flapje USB Sony Xperia Z3 Compact sluit niet goed/gaat weer open Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Zoals hierboven in de titel ook staat, heb ik problemen met het flapje voor de USB aansluiting van mijn telefoon. Deze sluit niet goed en als hij wel helemaal dicht is, gaat deze langzaam weer ...

pfbtw22 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

advies mbt afhandeling van probleem / klacht Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb in Juli een abbonement aangevraagd maar dat is helaas aan de kant van vodafone niet goed gegaan. Zelfs op dit moment is probleem het nog niet opgelost. Ik heb een klacht ingediend en daar ...

Re: You M bestellen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Wat leuk dat je weer even in Nederland bent. Ik zie dat je nog geen antwoord hebt gehad. Op Schiphol zelf is inderdaad geen Vodafone Winkel, wel in Hoofddorp Marktplein 86 HOOFDDORP. Dat is een p...

Astrid door Oud Community Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Vochtschade Galaxy s5 Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, ik heb vandaag (07-07-2015) mijn Galaxy s5 binnen gekregen, die ik samen met een abbonementverlenging op belsimpel.nl heb gekocht binnen gekregen. Het toestel werkte helemaal perfect. Omda...

korting Alleen-lezen Onopgelost

geachte lezer er was een flinke storing en toen kreeg ik een korting van 50% aangeboden en tog werd er weer een voledig maandbedrag afgeschrevenik weer aan het chatten zo werd ik nu 2 maanden aan het ...

beer040 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

klantenservice VERBETEREN !!Probeer al 2 weken te bellen er word niet opgenomenSta meestal 20 min in de wacht en dan word er opgehangen

Mikos010 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Door fout in het vodafone systeem telefoon geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Het volgende is mij overkomen. Mijn zakelijke telefoon wordt geblokkeerd door een fout in het systeem van vodafone. Vanuit het buitenland heb ik langdurig meerdere malen met een van mijn contacten geb...

Doet vodafone aan deals sluiten? Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand of Vodafone doet aan het sluiten van deals met klanten?Ik heb nu een iPhone6 met 2 jarige abbo die in november 2016 afloopt. Stel ik lever mijn huidige iPhone6 (inruildeals) in en wil een ...

Promotiebundel niet zichtbaar in My Vodafone App Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb bij jullie een abbonement bij jullie met een 1+1 GB data abbo. In mijn My Vodafone app op mijn iphone kan in niet de promotiebundel zien. Mijn neefje heeft ook een abbo bij jullie en die ziet i...

Karlok door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

4g werkt niet naar behoren Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een red 4g abonnement met een Samsung s6 edge, wat betekent dat max. Snelheid 225mbps. In werkelijkheid haalt mijn 4g maar 3% van de aangeboden snelheid. Via ookla heb ik een aantal testjes ged...

Carolyn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Contacten Backup Alleen-lezen Onopgelost

HoiIK heb een lumia 920Hij is defect aan de microfoonNu wil ik hem laten maken maar hoe kan ik de contacten backupenHeb de handleiding gelezen van vodafoon maar kom er niet wijs uitWas al begonnen all...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen