Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,274Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

simkaart niet geregistreerd Alleen-lezen Onopgelost

goedenavond wat wordt bedoeld met simkaart niet geregistreerd en hoe kan ik dit oplossen

Live APN blokkade Alleen-lezen Opgelost

Vanavond mijn abo gewijzigd, krijg echter geen internet. In het verleden heb ik Vodafone verzocht internet voor mij te blokkeren. Hoe los ik dit on-line op?

Vodafone enquete per sms kost mij geld? Alleen-lezen Opgelost

Na een contact met de klantenservice (ben nota bene zelf gebeld door vodafone met de vraag voor verlenging) kreeg ik een sms om mee te doen met een enquete voor onderzoek naar klanttevredenheid over d...

Nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Nieuw abonnement met toestel afgesloten wat na 3 weken bellen, chatten, email eindelijk gelukt is en nu gaan alles fout met de rekeningen waarop kortingen niet verwerkt zijn. Als je belt kan niemand j...

New phone every year Alleen-lezen Onopgelost

In mijn abonnement heb ik gekozen voor new phone every year. Ik heb er echter dit jaar geen gebruik van gemaakt en wil wachten tot wanneer ik mijn abonnement kan verlengen. Mijn huidige telefoon wil i...

samsung galaxy s5 geen wifi Alleen-lezen Onopgelost

Mijn samsung galaxy s5 heeft sinds gisterenavond zijn kuren. elke keer schakelt hij over van wifi naar 4g en zo gaat het heel de dag door. weet iemand wat er dan aan de hand is. iik heb het toestel al...

slechte reparatie service Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb onlangs mijn xperia z ter reparatie aangeboden aan het servicecentre van Vodafone. Netjes een afspraak gemaakt voor afhaling en vervangende toestel service. Ik kreeg bij de aanmelding al mee da...

Ouderlijk toezicht Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Binnenkort krijgt mijn dochter van 10 haar 1e telefoon. In het gebruik hiervan gaan wij haar zo goed mogelijk adviseren. Daarnaast zou ik graag een app installeren waarmee ik kan controleren wa...

Alles in 1 op reis XL Alleen-lezen Onopgelost

Kan deze functie niet activeren op mijn prepaidkaart. Krijg de melding dat dit niet beschikbaar is.Heb hiervoor die kaart wel aangekocht. En info verkregen in Vodafone verkooppunt te Terneuzen.Alles i...

6 maanden Netflix cadeau Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/y6nc9Update 06-07-2015:Indien je een e-mail hebt ontvangen waar in staat dat je Netflix-abonnement is opgezegd vanwege een betalingsprobleem kun je dit topic raadplegen. Update 5-6-2...

Verwijderen Apple-ID van leentoestel Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone ze zijn hier net mijn telefoon op komen halen voor reparatie en ik heb een leentoestel gekregen maar ik kan hem niet activeren omdat hij nog gekoppeld is aan iemand anders zijn apple ID?

Nieuwe simkaart bij bestaand abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, ik heb een nieuwe I-phone besteld bij een bestaand abonnement. Mijn oude simkaart past hier gewoon in, maar ik heb toch een nieuwe simkaart ontvangen. Wat doe ik hiermee?

iPhone 4S WIFI kan niet worden ingeschakeld Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iPhone 4S met IOS 7.1Sinds de update kan ik WIFI niet meer inschakelen, en als dat toevallig wel lukt, kan hij geen WIFI netwerken vinden. Weet iemand een oplossing?

4G iphone Alleen-lezen Onopgelost

Halo,Ik heb een iphone 5 en heb er een blox 4G voor 2,50 pm bij genomen. Nu staat er wel een knop waarmee ik 4G kan aanzetten, maar hij blijft op 3G linksbovenin min scherm. Heel soms doet die even 4G...

[iPhone 4S] Wi-Fi problemen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2iphone 4s -en allebei na de update werkt de Wifi niet meer kan het niet meer aan of uitschuiven...Heb van alles geprobeerd van dfumodus tot helemaal herstellen;-€Vind het slordig van Vodafone ...

Iphone 5 kan sim kaart niet vinden Alleen-lezen Onopgelost

Mijn eigen iphone was naar de maker gestuurd, daar hadden ze mijn telefoon omgeruild voor een ander. Toen ik thuis mijn sim kaart in de telefoon stopte kon de nieuwe iphone mijn sim kaar niet vinden, ...

[iPad] Registreren prepaid internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb net mijn nieuwe micro sim in de iPadngestopt en wil nu registreren voor de 12,50 euro extra tegoed en op waarderen. Wil me aanmelden zoals gevraagd en krijg dan de mededeling dat ik een ...

Probleem:Iphone 5S gaat direct naar voicemail Alleen-lezen Opgelost

Ik heb ineens problemen met iphone 5S. Terwijl ik gewoon bereik heb gaat de telefoon direct naar voicemail. Erg vervelend want zo ben ik niet bereikbaar. Ik kan nergens een instelling vinden die dit v...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen