BasT schreef:05-08-2013 Reactie
Hoi Wim, welkom op het forum.
Mijn complimenten voor de tests die je al uitgevoerd hebt. Het is waarschijnlijk dat er aan de Vodafone kant iets mis gaat. Is je nummer toevallig ooit van een andere provider naar ons gekomen? Het komt dan sporadisch voor dat er in de "routering" (hoe je nummer door ons en andere mobiele netwerken wordt geleid) iets niet helemaal goed omgezet. Dan kun je bv een bepaald nummer niet bellen (en andere wel) of niet bellen in het buitenland.
Doe nog één ding aub: probeer nog een keer te bellen naar een nummer en schrijf dat nummer en de het tijdstip van je test op.
Stuur ons daarna even een facebook / twitterberichtje. Dan vragen wij je gegevens op en gaan dit laten oplossen door de technische dienst. Zij hebben dan ook met dat tijdstip en nummer heel specifieke info waar ze naar kunnen kijken.
Als je nog een andere telefoon in de buurt hebt kun je ook met de klantenservice bellen.
Geef in beide gevallen even een linkje naar dit topic, dan hoeven we je verder geen vragen te stellen maar alleen nog het onderzoek aan te vragen 🙂
Dag Bas,
Onderstaand antwoord krijg ik van de klantenservice, hier kan ik helemaal niets mee.
Ik heb reeds alles geprobeerd wat in het antwoord wordt voorgesteld:
- bellen met +31......
- bellen met 0031....
- sim-kaart eruit gehaald en erin weer in;
- mijn sim-kaart in een ander Vodafone toestel --> ook geen resultaat.
Graag nader advies.
Overigens werkt de Vodafone-website nagenoeg niet met Internet Explorer in Windows 8; je krijgt continu 'witte schermen' --> heeft te maken met compatibiliteit ??
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.