Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,167Oplossingen
  • 1,570Discussies
  • 75.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Geen mobiel netwerk buiten mijn WiFi zone Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, Ik heb een probleem met mijn toestel waar ik geen raad meer mee weet.Ik heb een HTC One V en heb al zeker 4 maanden dat ik het toestel hebbuiten mijn WiFi zones geen mobiel internet gebrui...

geen netwerk - 6566 Alleen-lezen Onopgelost

Postcode 6566 al 2 dgn onbereikbaar leuk joh

pookni door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen telefoonverkeermogelijk postcode 3621XP Alleen-lezen Onopgelost

Sinds zaterdag 27/7/ thuis steeds de melding beperkt telefoonverkeer, alleen nooddiensten mogelijk. Op andere plaatsen werkt telefoon wel. Ook andere mensen kunnen bij mij thuis vandaan niet mobiel be...

anbo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen netwerk in Italië Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben op dit moment in Italië op vakantie en het de alle-in-een op vakantie blox aan staan. Ik heb op dit moment geen netwerk verbinding. Ik heb een samsung Note II. Wat kan ik doen?

Solaradam door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

web+sms blox Alleen-lezen Onopgelost

Heej,Mijn blox is meestal voortijdig al op. Maar je kunt niet een blox eerder aanzetten dan die 30 dagen. Vorige maand heb ik gebeld naar de klantenservice en die hebben handmatig de blox opnieuw aang...

nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

goedemiddag, ik heb een nieuw LG-prepaid toestel gekocht, met Vodafone als provider. ik wil wel graag mijn vorige nummer behouden(vorige nummer was KPN). ik ben dus bezig met het nummerbehoud-formulie...

timo-b door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ik heb een abonnement maar geen verbinding met internet Alleen-lezen Onopgelost

Ik zou graag willen weten hoe ik mijn toestel Samsung Galaxy mini 2 moet instellen om via mijn abonnement een internet verbinding te maken.In huis heb ik een draadloze verbinding en mijn toestel maakt...

Alcedo door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy mini 2 past zelf instellingen aan Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op 8 mei jl een Samsung Galaxy mini 2 in de plaatselijke Vodafonewinkel gekocht. Ik ben er absoluut niet tevreden over, omdat ik geen vertrouwen heb in mijn smartfone. Ik mis binnenkomende gesp...

Alcedo door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan niet sms,en Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort abo verlengd met s4 erbij. Kan nu niet meer sms,en.met mijn oude telefoon kan ik wel een sms sturen alleen niet op mijn s4. Alles lijkt goed te staan in de telefoon.kan iemand mij helpen.ik...

airborne door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

reking data verzetten Alleen-lezen Opgelost

kan ik mijn data voor het afhalen van mijn rekening van vodafone van mijn bankrekening verzetten van de 15de van de maand naar 8ste van de maand

joentje33 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blox uitzetten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb deze week de Blox geactiveerd voor 300 mb extra data. Wanneer kan ik deze uitzetten via My Vodafone ? Ik heb een bel-sms-web 100 abo.

Slecht/geen bereik 7872 Alleen-lezen Onopgelost

Eigenlijk al jaren slecht of geen bereik op postcode 7872 Valthe. Vragen al tijden of er ook een mast kan komen, maar er gebeurt niks.Word met de dag slechter en ben niet de enige bij ons in Valthe.1 ...

Renske23 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement veel internet, weinig belminuten Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb op het moment een abonnement bij vodafone die in november afloopt. Nu zit ik een beetje rond te kijken wat ik als volgende abonnement ga pakken en hierbij liep ik tegen een aantal dingen...

knoopa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen netwerk contract ontbinden Alleen-lezen Opgelost

Aangezien ik nu al 10 dagen geen netwerk heb ( postcode 3731). En daardoor dus niet kan bellen of gebeld worden. Wil ik graag weten of ik mijn contract kan laten ontbinden?

Mar82 door Meedenker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Simkaart kwijt Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mensen Ik heb een paar weken terug mijn 2 jarig Vodafone abonnement (die verlopen was) omgezet naar een Vodafone Prepaid abonnement. Ik heb in de Vodafone webshop een prepaid simkaart gekocht. E...

Eigen abonnement behouden Alleen-lezen Onopgelost

Mijn huidige abonnement bij vodafone loopt begin november af.Is het mogelijk om mijn abonnement te verlengen met dezelfde voorwaarden?Ik ben nu zeer tevreden over mijn aantal bel/sms/internet minuten/...

Samsong3 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Weinig tot geen bereik en internet valt vaak weg Alleen-lezen Onopgelost

Ik lees heel veel klachten over slecht bereik en slecht ontvangst 3G. Ook ik heb het probleem. Ik stel voor om met z'n allen Vodafone maar voor het gerecht te dagen of radar of Kassa in te schakelen, ...

Tantesuus door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry valt telkens uit Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik heb sinds een halfjaartje de blackberry 9790, mijn telefoon werd eerst warm een tijdje terug daarna begon die steeds opnieuw te starten. Nieuwe batterij aangeschaft maar het werkt niet. Hij d...

zakaa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Storing postcode 6102 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds afgelopen zaterdag (onweer) hebben we praktische geen internet meer. Ook hebben we heel slecht telefoonbereik. Als je eindelijk verbinding hebt val je midden in gesprek weer weg. Er worden sms b...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Leden met de meeste oplossingen