Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,325Oplossingen
  • 1,800Discussies
  • 85KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

7944 Meppel Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, De laatste tijd hebben we hier in de straat veel problemen met het netwerk. Kunnen binnen niet bellen, berichtjes komen veel later binnen. Ik werk vanuit huis en ik moet veel bellen maar ...

Nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb vorige maand mijn Hi abbonement overgesloten naar een Vodafone Red abbonement met nummerbehoud. Gisteren zou mijn nummer overgezet worden maar ik heb vanaf gistermiddag geen provider mee...

Vraag Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb niet veel verstand van posten op een forum, dus hoop dat ik het zo goed doe.Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd, en begrijp uit bovenstaande artikel dat ik nu dus een deel van de bundel...

dekking Alleen-lezen Onopgelost

ik had een vraag gesteld aan de klantenservice waarbij ik dit als antwoord terug kreeg. Beste Tim ,Bedankt voor je e-mail! Je ervaart problemen met het netwerk.Dekking?Je geeft aan dat je problemen er...

S3 crash Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gistermiddag is mijn telefoon bij 50% na het gebruik van de google maps zomaar uitgevallen en nooit meer aangegaan, hij blijft hangen in het begin scherm waar de samsung galaxy sIII op staat, al...

ORDERSTATUS Alleen-lezen Onopgelost

Hallo. Ik heb 14 januari een iphone 5s besteld toen ik online de orderstatus wilde bekijken stond er : Er is iets mis gegaan:Er is een technische fout opgetreden. Probeer het opnieuw.Ik had gezien dat...

ben ik nou gek? Alleen-lezen Onopgelost

ik wil mijn vodafone abonnement dat binnenkort afloopt verlengen. Nu zie ik op de site dat bestaande klanten extra korting krijgen (elke maand € 2). Echter: nieuwe klanten betalen € 25 voor een jaarab...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen