Surfertje

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet Meer Kunnen Inloggen Op Website Na Overstap Vodafone

Hallo,

Sinds gisteren ben ik overgestapt van T-Mobile naar Vodafone.

Ik logde dagelijks en veel in op mijn online agenda van het bedrijf om afspraken te maken. Nooit geen probleem gehad.

Sinds ik de Vodafone simkaartgebruk, kan ik niet meer op die website komen.

De pagina lijkt eerst te laden, kort stuktje groene balk. En dat komt er een wit blanco scherm in beeld.
Ik heb overigens een HTC Desire HD
Andere webpagina's worden zonder problemn gevonden.

Als ik nu thuis op de laptop inlog is de site wel te vinden, daar ligt het probleem dus niet.

Klinkt dit voor iemand bekend?
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
En hoe het is op te lossen?

Graag uw reactie!

Ps. Hoorde laatst een collega die ook niet op de website kan komen, blijkt ook bij Vodafone te zitten???
1 Reactie 1
JorisE

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste forum gebruiker,

Wat je kan proberen is om de volgende instellingen in je HTC leeg te maken:

Proxy: leeg laten
Poort: leeg laten
MMS proxy: leeg laten
MMS poort: leeg laten

De instellingen van je mobiele telefoon kun je vinden op:
http://www.vodafone.nl/klantenservice/aanvragen_en_wijzigen/toestel_instellen/instellingen

Mocht het hierna nog steeds niet werken dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze afdeling "Internet Everywhere", via je mobiele telefoon bel je naar 1200 of 1201.

Groet,

Joris
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic