Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,316Oplossingen
  • 1,786Discussies
  • 84.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung Jet Alleen-lezen Onopgelost

Kan iemand mij uitleggen hoe de navigatie werkt, en dan bedoel ik hoe Samsung en Route66 met elkaar communiceren, en ook hoe de kosten worden berekend als ik de navigatie gebruik. (Dus niet hoe ik moe...

Samsung F310 Serenata Alleen-lezen Onopgelost

Beste lezer,Ik ben opzoek naar de internet en MMS instelling voor mijn toestel de Samsung F310 Serenata.Ik kan deze telefoon ook niet instellen als "mijn" telefoon op de vodafone site.Wie kan mij help...

Blackberry Torch Alleen-lezen Onopgelost

hoi allemaal,ik heb een paar vraagjes over de bb torch..- kun je hier ook mee pingen?- betaal je na 12maanden bij vodafone een hoger bedrag aan abbonementskosten?- is deze telefoon fijn (misschien wat...

Geen Internet Prepaid Met Curve 8310 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik kan niet internetten met mijn curve 8310 met een prepaid van Vodafone. Hoe kan dit? Heb van alles geprobeerd. In een andere type bb doet deze het wel. Kan wel pingen en msnen.Moet er misschie...

Vodafone Abonnement Icm Prepaid Iphone 4 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Heeft er iemand ervaring met een Vodafone simonly abonnement icm een prepaid toestel? Iphone 4 is nog niet leverbaar dat weet ik maar misschien dat er iemand ervaring heeft met een 3G / 3...

Ben Jij Blij Met Je H1 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik wil ff nieuwe topic op starten wie er niet blij is met zijn sammy h1.Meschien dat vodafone er nu wel wat gaan doen aan de problemen met de h1.Ik vind we betalen een hoop geld maar krijgen wei...

Gratis Internet Op Samsung M1 Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

hallo kan iemand mij helpen toen ik de samsung m1 vodafone 360 kocht zat er internet al standaard op ik heb der ook gemaakt tot vandaag ik kan in eens helemaal niks meer krijg allen maar berichten onv...

Nokia 3720 Classic Alleen-lezen Onopgelost

Sinds vandaag ben ik in het bezit van een Nokia 3720 Classic. Nu heb ik via het menu Vodafone gekozen voor 'direct doorschakele...'. Uiteraard is dit direct doorschakelen naar voicemail. Het symbooltj...

Samsung M1 Alleen-lezen Onopgelost

Hey,Uit ergernis en wanhoop ben ik hier op dit forum beland opzoek naar een oplossing voor mijn toestel die ik begin dit jaar heb gehaald. Het gaat om de Samsung M1. Dit toestel heeft mij de afgelopen...

Internet En Blackberry Internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een abonnement bel+sms+internet met een Blackberry Bold 9700.Je zal zeggen ik heb internet bij me abonnement, dus ik ga lekker internetten als ik in de trein zit, maar nee hoor je moet oo...

Carrier Update Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Iphone 3g en heb sinds vandaag een abonnement bij Vodafone. Ik ben overgestapt van T-mobile waar ik ook de simunlock procedure in gang heb gezet. Ik heb de stappen zoals vermeld op hun webs...

Htc Start Elke Keer Opnieuw Op Alleen-lezen Onopgelost

Beste formum bezoeker,... geachte Vodafone moderator,Sinds 6 weken doet mijn HTC HD2 raar. Het wordt met de dag erger. Eerst bleef het toestel 'hangen' (oplossing -> batterij eruit, erin), totdat het ...

Voip En Smsoip Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben van plan een bel+sms+web 200 aan te schaffen, maar lees in de voorwaarden dat met het daaraan gekoppelde internet geen gebruik kan worden gemaakt van voip of smsoip. Voip vind ik niet zo intere...

Smsen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een samsung m1, heb hem nu een aantal maanden en sinds een paar weken werkt het smsen erg slecht. Wanneer ik een smsje wil versturen open ik de app berichten en deze sluit hem gelijk weer...

Waarom Word Ik Gestraft Als 10+ Jaar Bestaand Abonnee? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Forum gebruikers en Vodafone medewerkers,Ik denk dat ik niet lang meer abonnee blijft bij Vodafone.Sinds Libertel ben ik reeds 10+ jaar abonnee bij, nu inmiddels, Vodafone.Je zou denken dat dit ...

Waarom Word Ik Gestraft Als 10+ Jaar Bestaand Abonnee? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Forum gebruikers en Vodafone medewerkers,Ik denk dat ik niet lang meer abonnee blijft bij Vodafone.Sinds Libertel ben ik reeds 10+ jaar abonnee bij, nu inmiddels, Vodafone.Je zou denken dat dit ...

Wel Bereik, Niet Bereikbaar Alleen-lezen Onopgelost

Beste,Sinds een aantal maanden heb ik een iPhone 4 met een vodafone abonnement. Nu gaat dit al ruime tijd ontzettend goed, en ben ik uitermate tevreden over zowel het bereik als de service van vodafon...

X10I Update To Android 2.1 Alleen-lezen Onopgelost

Is there any approximate date when will an update to Android 2.x for Xperia X10?SE released already for around 2 weeks the update. How long it takes for Vodafone to approve it?

Telefoonnummers Op Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Samsung Galaxy S I9000Bij aankoop van een nieuw toestel, heeft de verkoper ter goede trouw alle toestelnummers nogmaals op de simkaart gezet.Hierdoor staan alle nummers dubbel op deze simkaart, hetgee...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen