Swedenborg

Liefhebber
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkverbinding valt in de avonduren steeds weg.

Overdag heb ik hier in Z-W Drenthe prima verbinding met hoge snelheid maar in de avond valt de verbinding meermaals weg en moet ik die handmatig via het protocol netwerk kiezen/ verkeerde provider kiezen/vodafone kiezen en opnieuw opstarten weer nieuw leven inblazen. Geen werkzaamheden of storingen vermeld en de dekkingskaart meldt voor 4G goede dekking. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Dat is zeker een oplossing die je kan proberen @Swedenborg 

Je kan via MyVodafone een nieuwe simkaart aanvragen, of via onze winkel 🙂 

Hoe je de nieuwe simkaart aanvraagt lees je hier
Mocht je toch liever een simkaart in de winkel komen ophalen, ben je natuurlijk meer dan welkom. Kijk dan op de website voor de beschikbare winkels in jouw omgeving.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Wat de oorzaak kan zijn, geen idee. Misschien helpt het om een nieuwe SIMkaart aan te vragen, wie weet het je nog een wat ouder model en kan het helpen om deze te vervangen. Probeer ook, al is het dan alleen om te testen, je eigen SIMkaart in een ander toestel te stoppen en van dat andere toestel het SIMkaartje in je eigen toestel. Even kijken of dat hetzelfde probleem geeft.

Hiermee kom je vast al een heel eind en hoop dat het helpt en/of een antwoord geeft. 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 94Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Dag @Swedenborg en goed dat je dit aankaart! Dit is natuurlijk niet hoe je de ervaring met het netwerk voor ogen had.
Zoals @Energieboy al aangaf, is een kruistest door de simkaart in een ander toestel te plaatsen de manier om na te gaan waar dit issue zich in bevind. Laat gerust weten wat de ervaring is. Als er een nieuwe simkaart moet volgen, regelen we deze graag!

Swedenborg
topicstarter
Liefhebber
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, het probleem doet zich ook voor met de simkaart in een ander toestel en nu niet meer alleen s' avonds maar ook overdag. Nieuwe simkaart? 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Dat is zeker een oplossing die je kan proberen @Swedenborg 

Je kan via MyVodafone een nieuwe simkaart aanvragen, of via onze winkel 🙂 

Hoe je de nieuwe simkaart aanvraagt lees je hier
Mocht je toch liever een simkaart in de winkel komen ophalen, ben je natuurlijk meer dan welkom. Kijk dan op de website voor de beschikbare winkels in jouw omgeving.

Swedenborg
topicstarter
Liefhebber
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Merkwaardig blijft het wel dat ik hier sinds april dit jaar nooit dit probleem had in deze omgeving tot vorig weekend.

Swedenborg
topicstarter
Liefhebber
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Deze nieuwe simkaart is dan gratis omdat een technische storing hiermee verholpen wordt?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Mocht het probleem hiermee zijn opgelost en jij met een nieuwe sim zijn geholpen, dan kun je contact met ons opnemen voor een vergoeding van de nieuwe sim kosten zodra deze in rekening zijn gebracht. @Swedenborg 

Swedenborg
topicstarter
Liefhebber
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dus ik betaal eerst zelf om een technisch probleem van Vodafone misschien op te kunnen lossen? Ik heb al jaren een abonnement bij jullie en betaal maandelijks 32.50,- 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Waar lees jij dat ik heb gezegd dat je eerst zelf moet betalen? @Swedenborg 

Ik geef hierboven aan dat als de nieuwe sim het probleem heeft opgelost, je contact kan opnemen zodra de kosten op de factuur staan. We kunnen dan de kosten van de factuur aftrekken.

Maar je kan ook langs onze winkel gaan, om de sim te vervangen.

Swedenborg
topicstarter
Liefhebber
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik lees dat de kosten op mijn factuur komen te staan en ik dan daarna contact moet opnemen om de kosten gecrediteerd te krijgen. Waarom niet zonder factuur een nieuwe opsturen? Ik heb vorige week al 2x contact moeten zoeken over een rekening van juli 2023 die niet klopt en dat is nog niet opgelost. Je begrijpt dat ik nog meer te doen heb?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Ik kan helaas via deze weg geen gratis nieuwe simkaart bestellen @Swedenborg  Daarvoor heb ik je verwezen langs de winkel 🙂

Swedenborg
topicstarter
Liefhebber
  • 26Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Mooi baantje heb je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic