Hey
@JRaymakersDat is minder dat er in een keer geen netwerk is.
Wat ik je aanraad om te doen is eerst te controleren hoe jouw settings zijn in je toestel via
handleidingen.vodafone.nl *moderator edit: url gefixt*
Mocht dit niet helpen kun je een werkende simkaart in jouw toestel stoppen om te zien of hij het dan wel doet en jouw simkaart in een ander type en merk telefoon. (Dit heet een kruistest) mocht het aan je simkaart liggen dan kun je altijd een nieuwe simkaart ophalen bij een vodafone winkel of via de klantenservice.
Mocht je ernaar nog problemen hebben raad ik je aan de klantenservice te bellen. Zij kunnen zien hoe je geregistreerd staat op het netwerk en anders een reset uitvoeren. Dit houd in dat je na het gesprek met de klantenservice 10 minuten je telefoon moet uitdoen.
Als dit ook niet helpt kunnen ze een onderzoek starten om uit te zoeken waar het aanligt en wat de oplossing is.
Het kan ook zo zijn dat er een storing is of werkzaamheden zijn. Deze vind je hier terug op het forum.
Mag ik vragen wat voor een toestel je hebt. Ik weet bijvoorbeeld dat de iPhone 5 generatie een zwakkere antenne heeft en daardoor moeite heeft met het signaal op te pikken.
Laat me even weten of dit geholpen heeft.
Groetjes stevied86