J-M-Arndt

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

8411 Jubbega

Hebben de werkzaamheden in Heerenveen e.o. ook invloed op het netwerk in Jubbega (8411)?

In algemene zin wil ik in ieder geval wel kwijt dat het netwerk hier sinds ongeveer een half jaar bijzonder instabiel is! Voor die tijd was er nooit een probleem en het netwerk altijd beschikbaar.
Dat ligt niet aan mijn toestel want meerdere mensen in mijn omgeving hebben daar last van.
Met grote regelmaat is er helemaal geen netwerk beschikbaar of het signaal is minimaal.
Regelmatig valt mijn verbinding helemaal weg met als consequentie dat het geprek waarin ik zit ineens weg is.

Ik ben sinds 1996 onafgebroken aangesloten bij Vodafone maar ik ben dit helemaal zat en ik ga mij orienteren op een andere aanbieder die wel zorgt dat ik bereikbaar ben.


7 Reacties 7
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @J-M-Arndt , de werkzaamheden in Heerenveen kunnen inderdaad ook invloed hebben gehad op omliggende dorpen. Hopelijk hebben de werkzaamheden wel in positieve zin bijgedragen aan het bereik?
J-M-Arndt
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,
Ik weet niet of het aan de werkzaamheden in Heerenveen ligt maar het signaal is nu goed.
Waar het mij echter om gaat is dat het afgelopen jaar de dekking met grote regelmaat HELEMAAL WAARDELOOS is.
Voor die tijd was er nooit een vuiltje aan de lucht wat mij dan ook tot en tevreden klant maakte.
Die tevredenheid is het afgelopen jaar omgeslagen naar ZEER ONTEVREDEN!!!!!
Ik kijk het nog heel even aan maar als dit niet structureel verbeterd dan ben ik na 19 jaar trouwe klant te zijn geweest weg bij Vodafone.
Ik mag wel iedere maand betalen.
Van de kant van Vodafone volgt er echter geen enkele compensatie voor de dagen dat ik niet bereikbaar ben en dat geeft sowieso, naar mijn mening, geen pas.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het signaal nu weer goed lijkt @J-M-Arndt . Er zijn veel zaken die invloed hebben op het bereik. Gaat het vooral om de binnendekking of ook buiten?
J-M-Arndt
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Marc,

Als het wegvalt dan valt het ook helemaal weg!
Dus binnen en buiten!!!!

Met vriendelijke groet,
Jan Marten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hopelijk valt het nu dan niet meer weg @J-M-Arndt . Mocht het wegvallen en er staat niets op ons forum? Meld het dan bij onze klantenservice of in een van onze winkels. Dan kan het ook verder worden geanalyseerd.
J-M-Arndt
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hou het wel in de gaten Marc maar ik blijf niet bezig met Vodafone!
Kortom, als het niet echt beter wordt dan stap ik, en mijn partner ook, gewoon over naar een andere provider.

M.vr. gr.
Jan Marten


J-M-Arndt
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is weer eens zover hoor!

Wederom nul verbinding en de melding "niet aangemeld bij netwerk"! :@

Het is nu klaar met Vodafone en ik ga, evenals mijn partner, definitief op zoek naar een betere aanbieder.

*edit moderator* schelden draagt niet bij aan de discussie.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic