Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Signaalplus GPL software niet openbaar Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Voor onderzoek ik ben op zoek naar de broncode van de Signaalplus. Ik heb al contact gehad met Vodafone & Sagemcom maar ik word van de een naar de ander verwezen. In de handleiding sta...

wtm5 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Update HTC One M8. Alleen-lezen Opgelost

Vanaf volgende week wordt ik eigenaar van een HTC One M8. Aangezien mijn toestel Vodafone Branded is vraag ik mij af hoeveel tijd er tussen de updates van de Unbranded en de Vodafone Branded ongeveer ...

Justin23 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Weer bundel op! Alleen-lezen Opgelost

2e maand op rij dat ik een berichtje krijg dat mijn bundel op is terwijl er volgens de app nog voldoende bundel over is! Vorige maand al ruim €100,- extra moeten betalen, was ik deze maand nie van pla...

Kdijkman door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blox alles op reis Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb de BLOX alles op reis geactiveerd en ben daarna gaan internetten. Nu ben ik zo'n 5 euro aan beltegoed kwijt voor internet EN de 2 euro voor de BLOX. In de my vodafone app staat dat ik van...

Werkt je simkaart met abonnement in een prepaid toestel? Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand of mijn simkaart met een lopend Vodafone abonnement in een Vodafone prepaid toestel gewoon werkt? Punt is namelijk dat ik nog geen nieuw toestel uit kan zoeken omdat ik nog niet kan verlen...

viarijn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Enquete time out Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb geisteren de klanten service aan de lijn gehad om een door de vodafone medewerker foutief afgesloten abonnement te corrigeren. Kreeg ik vandaag een enquete. Vul ik keurig in met als laatste de ...

Biscane door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

OPROEP: iOS 6.1 upgrade iPhone 4S Alleen-lezen Onopgelost

Beste allemaal, Op 28 januari 2013 heeft Apple een nieuwe upgrade uitgebracht voor hun OS: iOS 6.1.iPhone gebruikers krijgen een verzoek voor het updaten van hun besturingssoftware op hun toestel via ...

Stevie door Expert
  • 2236 Topics
  • 490 Oplossingen
  • 130 Likes

Nog geen 400mb gebruikt, volgens VF nu al over mijn databundel heen? Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Alvast mijn excuus als dit in het verkeerde forum staat, dit is mijn eerste keer. Nou heb ik een heel belangrijke vraag. Ik heb vandaag mijn iPad Air ontvangen, en een paar dingetjes met het in...

Midousuji door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart pakt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een simkaart die in geen telefoon meer pakt, wat kan ik nu dan doen ?

xxxkdhxxx door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simlock door vodafone engenland Alleen-lezen Onopgelost

Hoi hoi, Ik heb in engeland van emand een iphone 5s overgekocht nu is het probleem dat hij ge simlockt is door vodafone engeland. Je kunt er een unlock kcode voor aanvragen maar ik heb daar geen abbon...

Welke info vind je op het Forum? Alleen-lezen Onopgelost

Forum hoe en wat? Veelgestelde vragen Mijn vraag staat hier niet tussen. Waar vind ik antwoord op mijn vraag? Sommige zaken zijn niet zo geschikt om via het forum te behandelen... Waarom kunnen de mod...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

weer aansluiten Alleen-lezen Onopgelost

wanneer word ik weer aangesloten heb mijn rekeningen al betaald,ik kan nog niet bellen

fresia door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

San marino geen internetverbinding foutcode 106 internet disconnected Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik in San Marino ben heb ik geen internetverbinding meer.Hij geeft foutcode 106 aan.Na de hele dag gebeld te hebben naar de klantenservice kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn.De klantenservice...

Walsma door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vijftig euro terug van Samsung Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, eind mei heb ik mijn abonnement bij Vodafone verlengd. Ik heb nu een twee jarig Smart 500 abonnement i.c.m. een Samsung Galaxy S4. Voor deze telefoon moest ik +- honderd euro bijbetalen. ...

Ingangsdatum verlenging met Sim Only Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Op 14 dec 2014 is mijn contracteinddatum. Echter, ik kan dus 4 maanden van te voren (14 aug 2014) verlengen. Ik wil overstappen naar een Simonly abonnement. Mijn vraag is of de nieuwe simonly ab...

erik1984 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Missende rekeningen Alleen-lezen Opgelost

De facturen van april en mei 2014 staan niet online in mijn overzicht, zijn wel via automatisch incasso afgeschreven.Kan ik deze als nog inzien, heb deze nodig voor de boekhouding van het bedrijf.

EBoenne door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

buiten bundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik snap er geen jota van. Zit op 77 € over mijn Internet bundel. Dit kan volgens mij echt niet kloppen. Maar wat als ik nu die 1 gb blox aanzet, vervalt dan die 77€ ?

janita64 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 5s blijft zoeken naar provider Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in het bezit van een Iphone 5s en verblijf momenteel in de USA. De eerste dagen geen probleem gehad, nu sinds gisteren blijft hij zoeken naar een provider. Ik heb het toestel diverse malen aan ...

TondeWit door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen