htbroeke

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkprobleem postcode 3161 XC

Beste Vodafaone.
Is er recent wat veranderd in het netwerk, de netwerkontvangst is significant verslechterd in huis postcode 3161 XC, deze klacht hoor ik ook uit postcode 3161JE waar binnen huis geheel geen dekking meer is.
4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi htbroeke

Welkom op de Community!
Helaas is er op dit moment een storing en zijn er werkzaamheden op 3161XC
Via https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?marker-search-postal-code=31... kun je de storing en werkzaamheden in de gaten houden.
Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak!
htbroeke
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Steven,
Het is al een aantal weken aan de gang dus dan zijn het wel lange werkzaamheden...))) is de mast verplaatst?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Er speelt op dit moment ook een storing zoals je kunt zien htbroeke
Helaas kan ik niet inzien of er iets veranderd is aan de mast. Zodra de werkzaamheden en storing opgelost is en het netwerk is nog niet verbeterd, raad ik aan om de network check te doen. Aan het einde van de network check kun je een onderzoek aanmaken voor mijn collega's van de network crew.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Is het bereik in jouw woonplaats verbeterd ondertussen? Of heb je wellicht een case aangemaakt voor onze Network Crew?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic