Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,676Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Bellen vanuit NL naar EU-land Alleen-lezen Opgelost

Hoi Vodafone,Omdat we veel in het buitenland zitten, zijn de tarieven voor ons belangrijk. Vodafone biedt een mooi compleet pakket waarbij je je bundel, ook in het buitenland kan gebruiken. Onbepertk ...

Bruggenr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nog steeds abonnementskosten na overstap naar Hollands nieuwe Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik ben vorige maand overgestapt naar Hollands Nieuwe. Echter ik ontvang nog steeds abonnementskosten (en dus een factuur) van jullie. Ik betaal nu dus dubbel. Ik wil even weten of alles...

Had ik moeten registreren voor de HK speaker? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb nog steeds niets gehoord mbt de mij toegezegde HK speaker. Nu lees ik dat ik me had moeten registreren? Ik heb hier in de winkel expliciet om gevraagd en mij werd gezegd dat dit nodig was.....V...

Nand0l door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy S9+ werkt niet naar behoren.... Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten, en heb hier de Samsung Galaxy S9+ bij genomen. Helaas werkt de software, die bij de telefoon hoort, niet naar behoren. En de telefoon is zelfs na een maand al o...

AndroX door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung Galaxy Note 9 Alleen-lezen Opgelost

Beste,Wanneer komt de Samsung Galaxy Note 9 beschikbaar voor Vodafone, uw concurrenten hebben dit toestel al enige tijd leverbaar/ in gebruik.

Hodler door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mobile protect Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Mijn telefoon is na het aanzetten geblokeerd door mobile protect.Uiteraard weet ik de pincode niet, kan me niet eens heugen dat ik ook een bedacht heb. Het email adres die in gebruik is is ook ...

Kosten reparatie scherm Samsung Galaxy S6 Alleen-lezen Opgelost

Hi,Mijn telefoonscherm heeft na een val allemaal barsten in het scherm. Ik ben benieuwd wat de kosten zijn voor het repareren (oftewel nieuw plaatsen van scherm). Voordat ik het definitief laat maken,...

LLaura door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra databundel lijkt door te lopen Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb gedurende mijn vakantieperiode extra databundels aangezet en gebruikt. Deze heb ik na het verstrijken van de periode uitgezet. Ik heb ook de sms-berichten nog waarin vermeld is dat per 31...

Bora1989 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Account Alleen-lezen Opgelost

Ik wil graag Mn eigen account hebben maar mijn account is al samen met een ander account kan ik dat veranderen?

Pukcode voor prepaid Alleen-lezen Opgelost

Ik moet de pukcode invullen vanwege verkeerde pincode maar nu kan ik me pukcode nergens meet vinden wat nu

Wendela door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart niet geregistreerd Alleen-lezen Opgelost

Mzijn telefoon geeft na reparatie de melding in het onderwerp en geen verbinding met internet. Volgens my Vodafone is er geen nieuwe kaart bekend. Help hoe los ik dit op??????

Crian door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

aanvragen duo sim Alleen-lezen Opgelost

In de winkel wordt gezegd dat ik een duo sim uitsluitend bij Vodafone kan aanvragen. Waar kan ik op de website van Vodafone een duo sim bestellen?

bundel uit, toch betalen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb de buitenland bundel de laatste dag van de maand uitgezet en krijg de de eerste van de maand toch de buitenlandbundel weer,dit wil ik niet. kan ik dit terugvorderen?

chr.korst door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen verbinding in Slovenië Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik ben reeds anderhalve week op vakantie in Slovenië. Sinds vanmorgen heb ik echter geen stabiele netwerkverbinding meer. Wanneer van de Wi-Fi af ga kan er geen verbinding worden gemaakt met de ...

Roelselen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaidtegoed verdwenen! Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een nieuwe simkaart geregistreerd en kreeg dus extra beltegoed. Ik gebruik de simkaart in mijn tablet en gebruik deze alleen op vakantie. Thuis is de tablet verbonden via WIFI.Op vrijdag 3aug. ...

oma1957 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering Alleen-lezen Opgelost

Hoe kan ik de verzekering opzeggen

Overstappen en over 3 maanden verhuizen Alleen-lezen Opgelost

Beste lezer, Graag wil ik overstappen van Simyo naar Vodafone Red zodat ik dit tevens kan combineren met mijn Ziggo abonnement. Nu ga ik over 3 maanden samenwonen waardoor ik overstap op het Ziggo abo...

Skramer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Behoud ik mijn nummer? Alleen-lezen Opgelost

Ik zit in het buitenland en moet een sms sturen met mijn Nl prepaid simkaart om mijn nummer te behouden (binnen 6 maanden). Nu probeer ik dat maar hij geeft aan "geen signaal gevonden voor mobiele net...

Welke mogelijkheden heb ik? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb een abbonoment met een looptijd van 2 jaar, tot nov 2019.Hierbij een toestellening en ik betaal 25 euro voor het toestel en totale abbonoment 50 euro.Mijn toestel is kapot en daarnaast he...

Geen netwerk Samsung Alleen-lezen Opgelost

Ik was vanmiddag onderweg en ineens deed mijn mobiele data het niet meer? Heb netwerkoperator al goed ingesteld, telefoon opnieuw opgestart, simkaart schoongeveegd etc. maar niks werkte. Dus misschien...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen