Alles in 1 wereld Alleen-lezen Opgelost
Hoe lang duurt het als ik die blox aanzet ,dat ik er gebruik van kan maken.Ik ga nml naar het Caribisch gebied.
Welkom op de Vodafone Community
Hoe lang duurt het als ik die blox aanzet ,dat ik er gebruik van kan maken.Ik ga nml naar het Caribisch gebied.
Mijn abbonement werkt al 2 weken niet, ik kan niet bellen of gebeld worden, mijn 4g staat aan maar ook deze werkt niet
Hallo,Ik heb vorige maand een telefoon bij jullie besteld. Keurig gekregen maar na 9 dagen had ik nog steeds geen werkende simkaart. Ik heb in die 9 dagen heel veel contact gehad met de helpdesk maar ...
Hallo,ik heb een abonnement bij jullie en is het mogelijk om dit overzetten op een andere telefoon nummer?
De betaling van 65,29 is al op de 15e gedaan maar is nog steeds niet verwerkt hoe kan dit
Mijn anonieme prepaid kaart wordt geblokkeerd in Duitsland (wettelijk geregeld). Als ik nu mijn naam en adres gegevens invul op My Vodafone heb ik dan voor de duitse telecom operators een geregistreer...
Kreeg een mail van de afzender klanten@ben.nl met het verzoek om op een link te klikken. Zie bijgevoegde tekst hieronder. Volgens mijn klopt dit niet. Beste klant,U heeft een belangrijk nieuw bericht ...
Ik heb vorige week woensdag 2x 2gb+2gb in de vodafoneshop in Arnhem gekocht met de uitdrukkelijke vraag of ik deze data kon gebruiken in Turkije. De medewerker liet mij zien dat dit volgens hem 100% m...
Hallo,Ik wil graag een nieuwe simkaart ontvangen, ik nog nog zo´n grote die niet in de moderne telefoons past.Hoe kan ik deze krijgen?Alvast bedankt
ik ben mijn telefoon gister kwijtgeraakt, wat is nu het verstandigst om te doen?mijn oude abonnement loopt tot mei, deze helemaal blokkeren en een nieuw abonnement met een nieuwe telefoon nemen?
Vanochtend kreeg ik opeens 4 SMS'jes van Vodafone. Drie daarvan met de melding dat ik gebruik maak van abonnement "Sexy Chic" van 5 euro per week en een met de melding dat ik gebruik maak van abonneme...
Goedemorgen,Ik heb sinds maandagochtend slecht internet van Ziggo en sinds gisteren geen Vodafone service.Ik heb gisteren aantal keer Ziggo gebeld, maar val in het gesprek weg en niemand belt me terug...
Beste,de overzichten van de gebelde nrs komt altijd achteraf bij je rekening. Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld de gebelde nrs van afgelopen week op te vragen? Zijn hier kosten aan verbonden?groeten...
Ik zag op mijn factuur van oktober 2018 een bedrag staan van € 15,28, voorheen was dit altijd € 15,00. Is er iets gewijzigd?
A. Nou beweerde een medewerker van de klantenservice van Vodafone vandaag toch dat je ongebruikt tegoed (bv data van een Red abonnement) kunt meenemen of doorschuiven naar de volgende maand. Dat is ni...
Ik heb een Samsung S9, sinds verlengen en overgestapt naar een Red abonnement werkt mijn Hotspot niet meer, hoe kan ik dit oplossen?
Kan je als Ziggo klant, die graag ook een mobiel abonnement van Vodafone wilt aansluiten, je aansluitkosten en deel afbetaling van je toekomstige telefoon laten afschrijven via je maandelijkse Ziggo k...
Ik wil met mij telefoon voor een spel daalders kopen maar dat lukt niet ze zeggen dat de fout bij jullie is klop dat ?
Ik krijg via de my vodafone app het bericht dat ik mag verlengen.Mijn huidige Sim Only RED kost me 28 euro, ik krijg een aanbieding voor 30 Euro maar als ik ga zoeken (https://www.vodafone.nl/shop/mob...
Zojuist mijn iPhone 8 geüpdatet en kreeg vervolgens onderstaande sms berichten. Volgens Vodafone zijn deze niet van hun afkomstig opletten dus!!
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
59 | |
1 | |
1 |