Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,406Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Alles in 1 wereld Alleen-lezen Opgelost

Hoe lang duurt het als ik die blox aanzet ,dat ik er gebruik van kan maken.Ik ga nml naar het Caribisch gebied.

Reks door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

abbonement werkt niet Alleen-lezen Opgelost

Mijn abbonement werkt al 2 weken niet, ik kan niet bellen of gebeld worden, mijn 4g staat aan maar ook deze werkt niet

Telefoon terug gestuurd, maar toch nog de rekening moeten betalen? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb vorige maand een telefoon bij jullie besteld. Keurig gekregen maar na 9 dagen had ik nog steeds geen werkende simkaart. Ik heb in die 9 dagen heel veel contact gehad met de helpdesk maar ...

Suus99 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw Nummer Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik heb een abonnement bij jullie en is het mogelijk om dit overzetten op een andere telefoon nummer?

DWVB door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betaling nog niet verwerkt Alleen-lezen Opgelost

De betaling van 65,29 is al op de 15e gedaan maar is nog steeds niet verwerkt hoe kan dit

Jean72 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

anonieme prepaid kaarten worden geblokkeerd in Duitsland Alleen-lezen Opgelost

Mijn anonieme prepaid kaart wordt geblokkeerd in Duitsland (wettelijk geregeld). Als ik nu mijn naam en adres gegevens invul op My Vodafone heb ik dan voor de duitse telecom operators een geregistreer...

Fishing mail Alleen-lezen Onopgelost

Kreeg een mail van de afzender klanten@ben.nl met het verzoek om op een link te klikken. Zie bijgevoegde tekst hieronder. Volgens mijn klopt dit niet. Beste klant,U heeft een belangrijk nieuw bericht ...

Vodafone you Turkije Alleen-lezen Opgelost

Ik heb vorige week woensdag 2x 2gb+2gb in de vodafoneshop in Arnhem gekocht met de uitdrukkelijke vraag of ik deze data kon gebruiken in Turkije. De medewerker liet mij zien dat dit volgens hem 100% m...

Cyborg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

aanvragen nieuwe simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik wil graag een nieuwe simkaart ontvangen, ik nog nog zo´n grote die niet in de moderne telefoons past.Hoe kan ik deze krijgen?Alvast bedankt

verloren Alleen-lezen Opgelost

ik ben mijn telefoon gister kwijtgeraakt, wat is nu het verstandigst om te doen?mijn oude abonnement loopt tot mei, deze helemaal blokkeren en een nieuw abonnement met een nieuwe telefoon nemen?

Ongevraagd een Video Fun en Sexy Chic abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Vanochtend kreeg ik opeens 4 SMS'jes van Vodafone. Drie daarvan met de melding dat ik gebruik maak van abonnement "Sexy Chic" van 5 euro per week en een met de melding dat ik gebruik maak van abonneme...

cornelos door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Ik heb sinds maandagochtend slecht internet van Ziggo en sinds gisteren geen Vodafone service.Ik heb gisteren aantal keer Ziggo gebeld, maar val in het gesprek weg en niemand belt me terug...

Verbruik lopende maand opvragen Alleen-lezen Opgelost

Beste,de overzichten van de gebelde nrs komt altijd achteraf bij je rekening. Is het ook mogelijk om bijvoorbeeld de gebelde nrs van afgelopen week op te vragen? Zijn hier kosten aan verbonden?groeten...

Kim75 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extra kosten factuur oktober 2018 Alleen-lezen Opgelost

Ik zag op mijn factuur van oktober 2018 een bedrag staan van € 15,28, voorheen was dit altijd € 15,00. Is er iets gewijzigd?

mirreke9 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ongebruikt tegoed meenemen naar volgende maand Alleen-lezen Onopgelost

A. Nou beweerde een medewerker van de klantenservice van Vodafone vandaag toch dat je ongebruikt tegoed (bv data van een Red abonnement) kunt meenemen of doorschuiven naar de volgende maand. Dat is ni...

Hotspots geen internet verbinding Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung S9, sinds verlengen en overgestapt naar een Red abonnement werkt mijn Hotspot niet meer, hoe kan ik dit oplossen?

KssChan door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vodafone via Ziggo factuur Alleen-lezen Opgelost

Kan je als Ziggo klant, die graag ook een mobiel abonnement van Vodafone wilt aansluiten, je aansluitkosten en deel afbetaling van je toekomstige telefoon laten afschrijven via je maandelijkse Ziggo k...

Betalen spel lukt niet via telefoonrekening Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil met mij telefoon voor een spel daalders kopen maar dat lukt niet ze zeggen dat de fout bij jullie is klop dat ?

Moemie door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verleng "deals" Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg via de my vodafone app het bericht dat ik mag verlengen.Mijn huidige Sim Only RED kost me 28 euro, ik krijg een aanbieding voor 30 Euro maar als ik ga zoeken (https://www.vodafone.nl/shop/mob...

cascas door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Sms om instellingen te veranderen na update Alleen-lezen Opgelost

Zojuist mijn iPhone 8 geüpdatet en kreeg vervolgens onderstaande sms berichten. Volgens Vodafone zijn deze niet van hun afkomstig opletten dus!!

J.Huizing door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen