chambone schreef:
Ben heel het land doorgeweest.
Als 2 jaar lang ongeacht (wat de kaart ook aangeeft) nergens in NL (in mijn ervaring) meer dan 10/20% van het maximale haalbare voor mekaar te krijgen is dan zou de rechter kunnen concluderen dat de wijze waarop abonnementen verkocht worden misleidend zijn.
Als men morgen een onafhankelijke test door het land zou uitvoeren zal de uitkomst niet anders zijn dan mijn ervaring denk ik.
Maar dat is een aanname die jij doet.
Ik heb voor de zekerheid zojuist nog eens een test gedaan van Speedtest, binnenshuis, en zoals ik al zei (en je aan mijn avatar kunt zien
😉 ) zit ik niet in de randstad.
wij zouden volgens de dekkingskaart max. 7,2Mbps moeten kunnen halen hier.
Dit is mijn resultaat:
Test Date: jun. 22, 2012 07:30
Connection Type: Cellular
Server: Veendam
Download: 5.24 Mbps
Upload: 2.50 Mbps
Ping: 57 ms
Kortom, een compleet andere uitkomst dan hetgeen jij in jouw aanname stelt en absoluut meer dan de 10-20% die jij stelt.
Nogmaals, mijn verhaal neemt niet weg dat ik begrijp dat je over de laatste 2 jaar bijzonder ontevreden bent, noch zal ik ontkennen dat je werkelijk problemen hebt gehad. Maar ik wil de boel wel nuanceren en zien te voorkomen dat je onnodig een juridisch conflict gaat opzoeken, waarbij de gevolgen en frustratie mogelijk nog negatiever zullen zijn dan dat nu het geval al voor je is.