mcwops
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

NAPSTER opzeggen binnen proefperiode

Goedendag!

Via Vodafone-email service lukt het niet oim een vraag te stellen omdat er een niet aan te passen leesteken bij mijn zakelijke accountnaam staat ingevuld. waarom is mij een raadsel.

Ik wil graag van u de weg weten hoe ik de op 26 feb aangemaakte 30 dagen proefperiode voor Napster kan opzeggen. Is dat niet voor 26 maart aanstaande dan loopt het abonnement en betaal ik veel meer, dat wil ik niet. de proefperiode is voor nu voldoende.
Echter, nergens wordt duidelijk hoe ik dit afmeld. napster verwijst naar Vodafone en bij Vodafone is dat ook niet duidelijk.
Graag ontvang ik van u de oplossing.

Vr groet
Rob
2 Reacties 2
mcwops
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

jammer....nog steeds geen reactie. ook niet van de klantenservice.

pffff , geduld wordt op de proef gesteld.
Jackie
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes

Hoi mcwops , ik zie dat er nog niemand uit de community op je bericht reageerde. Er is een apart topic over Napster, hierin vind je ook de informatie over het opzeggen aan het einde van de actieperiode: 6 maanden Napster cadeau.

Lukt het niet om Napster via die weg op te zeggen, neem dan even contact op met de klantenservice. Alle verdere informatie over Napster kun je in het bovengenoemde topic vinden. Ik zal jouw topic nu sluiten.

Uitgelicht topic