Syrtos

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Echt schandalig van Vodafone!

Nou nu weet ik zeker dat ik niet meer terug kom, sorry hoor maar dit vindt ik gewoon niet kunnen!

Het begon als volgt; mijn vodafone smart 4 max crashde continue vanaf 20dec dus ik had het opgestuurd, binnen 3 dagen kreeg ik het weer terug omdat het gemaakt was.. Deed het aan en nee hoor nog steeds crashen, weer opsturen en hetzelfde en inmiddels wacht ik al bijna 2 maanden op mijn telefoon! En ja de winkel zegt 'wij kunnen niks doen.' dus ik denk bel klantenservice nou dat is ook lekker goed in elkaar alleen maar zo'n rot bandje die je doorverwijst naar dynafix (waar dus niks is veranderd sinds 15jan toen ik het voor de 3de keer heb terug gebracht) en een betaald nummer en ik ga echr geen 41 cent per minuut betalen.

En dua eindelijk naar zeuren bij de winkel kregen we het nummer van het hoofdkantoor, ze zouden terug bellen over 5 werkdagen nou er zijn al 3 weken voorbij en nog steeds geen gehoor en alle mailtjes worden niet beantwoord.

Dit vindt ik echt gigantisch slecht van vodafone en er is gewoon duidelijk geen klantenservice! Geef tenminste m'n telefoon terug!
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Dit is absoluut een vervelende situatie, ik raad je daarom ook aan om te bellen met de klantenservice om hun in te bellen betreft het wachten op je toestel of je kunt hiervoor zelf bellen met het revalidatiecentrum via 0455701515 of via http://www.dynalogic.eu/nl/contact-1/contact-particulier
Helaas kan ik ik vanuit hier verder niks in betekenen voor je omdat het vanuit hier niet mogelijk is om de systemen erbij te pakken ivm privacy gevoelige gegevens. Ik hoop voor je dat het wordt opgelost!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi Syrtos , ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met de gang van zaken. Zoals Steven al aangaf behandelen we via het forum geen vragen waarvoor we persoonijke gegevens nodig hebben. Ik raad je dus aan dit verder met de klantenservice af te handelen. Dit topic heb ik zojuist dan ook gesloten. Ik hoop uiteraard wel dat je je telefoon snel terug krijgt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic