Beste,
Vorige week ben ik overgestapt met mijn mobiel abonnement van Ziggo mobiel naar Vodafone.
Je krijgt dan een email met de volgende inhoud:
"
Gefeliciteerd met je nieuwe abonnement! Bij een nieuw abonnement hoort natuurlijk een My Vodafone account.
In My Vodafone en de My Vodafone App zie je je verbruik, je BloX voordeelbundels, je rekeningen en je datalimiet. Als je een instelling wil veranderen, pas je die hier eenvoudig aan. Zo hou je altijd de controle."
Hier staat een link bij die je kunt volgen waar men vraagt om je geboortedatum. Als ik deze invul krijg ik "er is iets niet goed gegaan" Vervolgens heb ik contact gehad met Vodafone support die aangaven dat dit pas zou werken als het nummer daadwerkelijk geporteerd zou zijn... helaas is dat dus niet het geval, het werkt na portering nog steeds niet. Als ik zelf het account probeer aan te maken via de MyVodafone pagina kom ik uiteindelijk op hetzelfde uit....
Graag support.
B. Hendrix